PR kompāniju Topa virsotnē - Mediju tilts 

Sakaņā ar "Db" apkopoto informāciju, ko sniegusi Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA) un LSAKA neietilpstošās kompānijas, pēc neto apgrozījuma lielākā Latvijas sabiedrisko attiecību kompānija ir "Mediju tilts". Kā "db.lv" jau rakstīja "Mediju tilts" neto apgrozījums 2004.gadā bijis 812 tūkstoši latu. Arī Topos, kas veidoti pēc kopējā apgrozījuma un ieņēmumiem (revenue), "Mediju tilts" ieņem 1.pozīciju. "Mediju tilts" neietilpst LSAKA, un LSAKA neuzņemas atbildību par "Mediju tilts" finanšu rādītāju korektumu. Atsevišķi sabiedrisko attiecību un reklāmas nozares speciālisti apstrīd "Mediju tilts" datu korektumu, norādot, ka "Mediju tilts" sniegto pakalpojumu vidū ir arī reklāma un producēšana. Sarunā ar "Db" kompānijas "Mediju tilts" pārstāvis Filips Rajevskis apgalvoja, ka SIA "Mediju tilts" neto apgrozījumā neesot līdzekļu, kas paredzēti klientu reklāmas laika un/vai vietas pirkšanai medijos.

Jaunākie komentāri