Radisson SAS atjaunojis biznesa klases numuru konceptu 

2006. gada maijā Radisson SAS Hotels and Resorts atjauno biznesa klases un Royal Club numuru konceptu, piedāvājot to vairāk nekā 180 Radisson SAS viesnīcās un kūrortos 45 valstīs. Radisson SAS atjaunotais biznesa klases un Royal Club numuru koncepts ir plaša tirgus pētījuma, viesu atsauksmju un tendenču analīzes rezultāts. Viena no ievērojamākajām iezīmēm būs stilīgu, elegantu un tehnoloģiski modernizētu Nespresso kafijas automātu ieviešana, ko papildninās ar vienu no pasaules izmeklētākajām Grand Cru kafijas šķirnēm. Šī gada sākumā Rezidor SAS paziņoja, ka ir noslēgts sadarbības līgums ar Nespresso, kas kļūs par piegādātāju vairāk nekā 180 Radisson SAS viesnīcās un kūrortos. Saskaņā ar šo līgumu visās biznesa klases, Royal Club istabās un luksa numuros tiks nodrošināts Nespresso kafijas aparāts. Radisson SAS jau ir noteikts industrijas standarts, esot pirmajai Eiropas viesnīcu ķēdei, piedāvājot bezmaksas bezvadu internetu visos numuros un sabiedriskajās telpās. Papildus Nespresso kafijas automātam un bezmaksas bezvadu internetam biznesa klases un luksa numuriem viesnīca Radisson SAS Daugava un pārējās ķēdes viesnīcas saviem viesiem piedāvā: *bezmaksas brokastis restorānā vai apkalpošanai istabās *augstas kvalitātes gludekli un gludināmo dēli *bezmaksas televīzijas kanālus *augstas kvalitātes vannas istabas piederumus *bezmaksas ikdienas avīzes *bezmaksas mēneša žurnālu *vakara servisu

Jaunākie komentāri