Reklāmas agentūras „Alfa centrs” apgrozījums pērn pieaudzis par 28% 

Pilna servisa reklāmas aģentūras „Alfa centrs” apgrozījums 2004.gadā pēc operatīvā gada pārskata datiem sasniedzis 2 360 000 Ls, kas ir par 28% vairāk, nekā 2003.gadā (1,85 milj. Ls). Aģentūras peļņa 2004.gadā bijusi 100 000 latu. „Alfa centrs” 2003.gadā pēc neto apgrozījuma bija otra lielākā pilna servisa reklāmas aģentūra Latvijā. Aģentūra dibināta 1996.gadā. Aģentūras klientu lokā ir vairākas Latvijā un pasaulē pazīstamas kompānijas: VP Market (Maxima, Sautīte, T-Market), LG Electronics, Winston, Henkel, Bittner, KOK, Druvas Pārtika, Maxit, Austrian Airlines, alus darītava Baltika u.c. „2004.gadā „Alfa centrā” notika ievērojama paplašināšanās. Aģentūras iekšienē izveidojām radošās producēšanas studiju jeb 'producion house', kas ļauj ievērojamu daļu projektu veikt bez trešo pušu piesaistes. Pagaidām mums ir sava fotostudija un tas ir pirmais solis ceļā uz pilna servisa 'production house' izveidi. Pērnā gada laikā gandrīz dubultojies darbinieku skaits: 2003.gadā aģentūrā bija 17 darbinieki, šī gada sākumā – 33,” stāsta Lauris Špillers, reklāmas aģentūras „Alfa centrs” direktors. 'Production house' izveidē tika investēti 30 000 Ls. Šī gada janvārī aģentūra saņēma Lietuvas Tirdzniecības palātas Latvijā pasniegto balvu Merkurijs 2004. „Alfa Centrs” tika atzīta par veiksmīgāko reklāmas aģentūru, kas pērn strādājusi ar Lietuvas uzņēmumiem Latvijā un saņēma balvu „Gada reklāmas aģentūra”. 2001.gadā aģentūra ieguva balvu Golden Hammer par vides reklāmu „Rīgas piensaimnieka” ražotajam jogurtam „Zilonītis”. „Alfa centrs” ir Latvijas Reklāmas asociācijas biedre. Aģentūrā strādājošie mākslinieki ir Latvijas māksliniecisko direktoru kluba (Latvian Art Directors Club) biedri. „Aģentūrā ir saliedēts un profesionāli pieredzējis kolektīvs, kurš aizrautīgi apgūst jaunākās tendences zīmolu komunikācijā, lai pēc tam tās radoši un sekmīgi ieviestu vietējā tirgū. Otra mūsu stiprā puse ir spēcīgās pozīcijas mediju tirgū. Kopā tas veido spēku, kas visai bieži liek klientiem izvēlēties par saviem partneriem tieši mūs,” aģentūras veiksmi komentē Lauris Špillers.

Jaunākie komentāri