Reputācijas izaicinājumi jeb kas būs uzvarētāji PR jomā 21. gs otrajā dekādē? 

Uz pārdomām mani mudināja advokāta Alda Gobzema viedoklis Delfu Versijās ar izvirzītu tēzi «kāpēc Latvijā ir krīze un kāpēc tā tik drīz nebeigsies?». Gobzema kungs minēja dažus piemērus iz savas pieredzes, kas spilgti raksturoja dažādu nozaru preču un pakalpojumu pārdevēju nevērīgo attieksmi pret savu klientu šajos, tā sakot, visiem tik grūtajos laikos. Par prestižās klīnikas bērnu ārstu, kas ir neapmierināts, ka gripas laikā tiek traucēts ārpus darba laika, par brendota veikala pārdevēju, kas palīdzības vietā nevērīgi norāda meklējamā virzienu, par autoservisa atteikumu nomazgāt mašīnu pat par papildu samaksu, par ceļojumu aģentūru, kas dārgi tirgo zelta kalnu, bet ietirgo smilšu - parasto, par cilvēku, kas atsakās veikt labi apmaksātu gabaldarbu, jo jāpastrādā naktī, bet neaizmirst pasūdzētie par grūto dzīvi.

Jaunākie komentāri