Šmits: auto vairs nepērk, lai «zīmētos» 

Šogad bijuši vien pāris gadījumi, kad līzingā iegādāts auto nevis atbilstoši vajadzībām, bet kā statusa simbols. Agrāk tādi gadījumi bija katru nedēļu. Tā intervijā Db.lv atzina līzinga kompānijas Nordea Finance Latvia vadītājs Ivars Šmits.   «Latvijā krīze beigusies jau kādu laiku. Bet labums no krīzes ir tas, ka līzingā pirkumi ir pārdomātāki. Ir maz darījumu, kad privātpersona vai uzņēmums pērk auto, bet zemnieks traktoru - neatbilstoši vajadzībām,» tā viņš. Nordea Finance līzingā pamatā sniedz finansējumu jaunu, mazlietotu (līdz 2 gadiem) auto iegādei un tas nozīmē, ka  mērķa klienti ir vidēji, mazi uzņēmumi ar vismaz divu gadu veiksmīgu darbības pieredzi, un privātpersonas – vidusslānis, turīgas personas.

Jaunākie komentāri