SN Brussels Airlines pastāvīgo klientu programma iegūst divas Fredija godalgas 

Lidsabiedrības SN Brussels Airlines pastāvīgo klientu privilēģiju programma ieguva divas godalgas Starptautiskajā Fredija balvu pasniegšanā, kas notika Ņujorkā. Šīs balvas tiek pasniegtas labākajām regulāro ceļotāju lojalitātes programmām visā pasaulē. Fredija balva ieguvusi savu nosaukumu, pateicoties Seram Fredijam Leikeram (Sir Freddie Laker), mārketinga ideju aizsācējam tūrisma industrijā un Laker Airways dibinātājam. Starptautiskajā pasākumā, kurā vairāk kā 300 tūkstoši regulāro lidotāju novērtē viesnīcu, lidsabiedrību un kredītkaršu programmas, SN tika apbalvots par labāko klientu servisu un pievilcīgāko kredītkarti. Apbalvojums par labāko klientu servisu norāda uz SN attieksmi, rūpēm un kvalitāti, apkalpojot savus pastāvīgos pasažierus gan pirms un pēc lidojuma, gan lidojuma laikā. Augstas konkurences apstākļos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā SN Brussels Airlines American Express karte, ko izmanto pastāvīgo klientu programmā, tika atzīta par vispievilcīgāko karti. Šī karte (pieejama tikai Beļģijas iedzīvotājiem), kuru 2004.gada janvārī laida klajā SN un Alpha Card, American Express un Fortis Bank Beļģijas kopuzņēmums, apvieno American Express kartes iezīmes ar privilēģiju programmas priekšrocībām. Tikai divu gadu laikā SN pastāvīgo klientu privilēģiju programma (piedāvājot tās biedriem nopelnīt un izmantot jūdzes vairāk kā 700 maršrutos, izmantojot mobilo telefonu, īrējot automašīnu vai izmantojot viesnīcu) ir kļuvusi par vienu no populārākajām regulāro lidotāju programmām. SN Brussels Airlines viens no veiksmes faktoriem, kas sekmē SN panākumus, ir lojalitātes stratēģija, kurā privilēģiju programmai ir nozīmīga loma. Programmas biedru skaits pieauga par 11% gadā, kas ir aptuveni 120 jauni biedri dienā. Kopējais skaits pašlaik sasniedzis 330 tūkstošus aktīvo biedru, padarot programmu par nozīmīgāko Beļģijas biznesā.

Jaunākie komentāri