«SN Brussels Airlines» saņem atzinību par augstāko servisa līmeni Eiropā 

Lidsabiedrība SN Brussels Airlines ir ieguvusi slavenās britu organizācijas Skytrax, kas pārrauga lidsabiedrību sniegto servisa kvalitāti, ”Airline Excellence Award 2004” balvu. Skytrax ir pamanījusi SN lidsabiedrības augsto servisa līmeni, ko tā sniedz gandrīz 9 000 klientiem vairāk kā 200 lidojumu maršrutos tā darbības laikā. Šis apbalvojums izceļ lidsabiedrības, kas piedāvā augstākā līmeņa servisu visiem saviem pasažieriem. SN tika apbalvots ”European Airline” kategorijā. Šis apbalvojums ir unikāls, jo piešķir izcilas kvalitātes zīmi, kas ir balstīta uz visaptverošu analīzi lidsabiedrības produktiem un servisa standartiem. Vērtējot produkta un servisa līmeni, to skatās no vairāk kā 800 dažādiem aspektiem. Skytrax nav ieinteresēts lidsabiedrību vīzijās, kuras varētu būt izveidotas ar spēcīgām mārketinga kampaņām. Izcilās kvalitātes apbalvojums ir balstīts uz reāliem ikdienas kvalitātes standartiem servisā. Viens no iemesliem, kāpēc apbalvojums tika piešķirts tieši SN Brussels Airlines ir tas, ka tā nolēma paaugstināt klientiem sniegto servisa līmeni brīdī, kad pārējie pārvadātāji to samazināja. 2004.gada "Airline Excellence Award" ieguvēji: - Āzijā: Asiana Airlines - Eiropā: SN Brussels Airlines - Vidējos Austrumos/Āfrikā: Qatar Airways - Dienvidamerikā: TAM Brazilian - Klusā okeāna reģionā: Air Tahiti Nui - Ziemeļamerikā: Jet Blue Airways - Reģionālā lidsabiedrība Eiropā: Portugalia - Reģionālā lidsabiedrība Āzijā: Bangkok Airways - Kvalitātes uzlabojumi: Gulf Air Balstoties uz šo starptautiski atzīto produkta kvalitātes zīmi, SN turpinās piedāvāt saviem klientiem nevainojamas kvalitātes servisu gan pirms, gan pēc, gan lidojuma laikā. Piemēram, ēdienreizes (brokastis, pusdienas, vakariņas), dzērienus, laikrakstus ekonomiskajās un biznesa klasēs kopā ar apkalpojošā personāla laipno apkalpošanu. Lidsabiedrības izpilddirektors Peter Davies ir atzinis, ka šī balva būtu neiespējama, ja viņiem nebūtu 2 000 darbinieku, kas nepārtraukti seko lidsabiedrību klientu vajadzībām. Viņš piebilda, ka lidsabiedrība SN turpināšot sniegt augsta standarta servisu, ka tā neapstāšoties pie sasniegtajiem rezultātiem un domās par jauniem produkta uzlabojumiem. Šis apbalvojums parāda, cik klientiem ir svarīgs serviss un, ka lidojums ir sākums patīkamam ceļojumam. “In-Flight” servisa vice prezidents Luc Casier ir atzīmējis, ka panākumi ar klientiem ir sasniegti patstāvīgi uzlabojot servisa kvalitāti. Viņš arī atklāja, ka klientu vēlmju apmierināšanai, SN ir uzsākusi sadarbību ar Brussels Bistro un ar to ēdieniem jau ir iepazīstinājusi biznesa un ekonomiskās klases klientus. SN Brussels Airlines arī ir uzsākusi pilnīgi atjaunotu biznesa klases servisu saviem ilgtermiņa klientiem. Lidmašīnā pasažieri var baudīt par pilnīgi savādāku, uzlabotu komfortu un jaunu “augstākās klases” līmeņa ēdināšanu. Tāpat arī personālam ir jaunas uniformas, kas atspoguļo aviokompānijas identitāti, tās ir veidotas divos slavenos Beļģijas modes. Avots: Eiropa.lv

Jaunākie komentāri