Šņabis+māksla=Absolut+pastkartes 

No 7. līdz 30. septembrim uz Noasa būs apskatāma starptautiska ceļojoša izstāde «ABSOLUT pastkartes no visas pasaules». Izstādē būs unikāla iespēja redzēt vairāk nekā 120 reklāmas pastkartes, kas izdotas dažādās pasaules valstīs. Pastkartēs attēlotajās TBWA idejās, izmantojot ABSOLUT Vodka pudeles formu, kombinētas kultūras ikonas, ievērojamas vietas, pazīstamas situācijas un priekšmeti. Kā norāda izstādes veidotāji, šīs idejas, pārvērstas reklāmās, gadu gaitā faktiski radījušas mūsdienu augstākās kategorijas alkoholisko dzērienu reklāmas standartu, vienlaicīgi iegūstot ne tikai kulta statusu speciālistu aprindās, bet arī tiek atzītas par augstvērtīgu mākslas darbu paraugiem. Izstādes ideja aizsākās 2004. gadā Milānā, šogad tā atceļojusi uz Rīgu, kur apskatāma sākumā Noasā, pēc tam dažādās izklaides vietās, bāros, kafejnīcās un klubos līdz pat gada beigām. ABSOLUT Vodka reklāmas kampaņas ilgst nepārtraukti jau divdesmit piecus gadus (kopš 1981. gada), kas reklāmā ir gandrīz mūžība. Vairums industrijas speciālistu ir pāliecināti, ka ABSOLUT kampaņu virkne ir viena no visveiksmīgākajām visā reklāmas pastāvēšanas vēsturē. Šī reklāma saņēmusi simtiem balvu, kā augstāko atzinību 1992. gadā, iegūstot patstāvīgu vietu Amerikas marketinga asociācijas slavas zālē. Tajā gadā slavas zālē nokļuva vēl tikai divi brendi — Coca Cola un Nike. Turklāt ABSOLUT savā komunikācijā vispār nebija izmantojis spēcīgāko no medijiem – televīziju.

Jaunākie komentāri