Strīdas par šņabja reklāmu 

Reklāmas aģentūra "McCann-Erickson Baltic" ir pārliecināta, ka Lietuvas lielākā alkoholisko dzērienu ražotāja "Stumbras" degvīna "Carskij Pokrov" reklāmas vizuāli atgādina viņu agrāk radītās alkohola "Kaznačeiskaja" reklāmas.Abu produktu reklāmās tiekot izmantotas militārpersonas un līdzīgi produkta vēsturiskās kvalitātes apraksti. "McCann-Erickson Baltic" nolēmusi vērsties Latvijas Reklāmas asociācijā, lai tā izskata un izvērtē šo problēmu no reklāmas profesionālās ētikas viedokļa. Tā kā "Kaznacheyskaya" reklāmas ir AS "Latvijas balzams" īpašums, tad arī uzņēmuma juristi pašlaik izskata šo jautājumu. "Stumbras" degvīna "Carskij Pokrov" reklāmas pasūtītājs ir degvīna vairumtirgotājs "Park MV", bet reklāmas autors - "Euro RSCG Riga". "Kaznacheyskaya" reklāmas kampaņa tika organizēta 2004. un 2005.gadā, "Carskij Pokrov" reklāmas kampaņa Latvijā norit no šā gada.

Jaunākie komentāri