Swedbank: bankas filiāles pārtaps par konsultāciju centriem 

Banku filiāļu nākotne ir konsultēt un palīdzēt klientiem orientēties finanšu jautājumos, savukārt tādas 20.gadsimtam raksturīgas lietas kā skaidra nauda un darbinieks rakstvedis filiālēs mazināsies, norāda Swedbank valdes loceklis un Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Ģirts Bērziņš. Swedbank šogad apvienojusi četru filiāļu darbību. Divās pilsētās ārpus Rīgas, kur bankai bija divas filiāles, tās tika apvienotas. Arī Rīgā tika apvienotas divas tuvākās filiāles, un darbu turpināja viena. Vēl viena filiāle pārveidota par konsultāciju centru - Aizputē bija pilnas jaudas filiāle, kas nodrošina gan skaidras naudas operācijas, gan valūtas maiņu. Izvērtējot klientu aktivitāti un paradumus, banka secināja, ka ir racionāli atstāt to kā konsultāciju centru, bet tika slēgtas tādas 20.gadsimta filiālēm raksturīgas lietas kā skaidra nauda un darbinieks rakstvedis, skaidroja Bērziņš.

Jaunākie komentāri