T/c Mols apgrozījums pieaug par 90% 

Neraugoties uz pieaugošo konkurenci tirdzniecības centru sfērā, 2003. gads tirdzniecības centram (t/c) Mols bijis īpaši veiksmīgs. Apmeklētāju skaits gada laikā pieaudzis par 92%, pirkumu skaits par 75% un gada apgrozījums salīdzinājumā ar iepriekšējā gada periodu pieaudzis par 90.2%. Vidējais pirkums pagājušajā gadā t/c Mols ir bijis Ls 7.04 vērtībā, kas ir augstākais vidējā pirkuma rādītājs t/c Mols darbības laikā. T/c Mols direktore Evija Majevska ir gandarīta ar rezultātiem un stāsta, ka tie ir veiksmīga un precīza pozicionējuma un komunikācijas darba augļi. Taču E. Majevska akcentē, ka šādi rezultāti sasniedzami tikai ciešā sadarbībā ar t/c Mols nomniekiem, kopīgi rūpējoties par pircēju ērtībām, piedāvājumu un apkalpošanas kultūru. 2003. gadā blakus iecienītājām t/c Mols Dāvanu kartēm, kas šogad sasniegušas vēl nebijušu apgrozījumu – vairāk kā 800†000 latu, tika realizēti jauni pakalpojuma veidi – Privilēģiju karte, kas šobrīd ir vairāk nekā 35 000 Latvijas iedzīvotāju, un Dāvanu birojs, kas dod iespēju draugiem pačukstēt», ko sagaidām savas jubilejas vai citu svētku dāvanā. Tieši klientu ērtības un serviss ir izvirzīts par 2004. gada stratēģisko attīstības virzienu – tiks darīts viss, lai vēl vairāk uzmanības veltītu pircēju ērtībām un pakalpojumiem. « Mūsu pircējs uzticas t/c Mols, un mēs nedrīkstam viņus pievilt, tādēļ katru gadu veicam pircēju aptaujas, lai saprastu, ko vēl varam uzlabot, ko ieviest no jauna, lai pircēji mūsu tirdzniecības centrā justos vēl labāk», stāsta Velga Romāne, t/c Mols mārketinga menedžere. 2003. gada laikā t/c Mols savus pircējus priecējis arī ar jaunajiem apģērbu veikaliem, kuri jau ieguvuši pircēju atzinību. « 2004. gadā t/c Mols saviem pircējiem piedāvās aizvien vairāk modes,» sola E.Majevska t/c Mols direktore. Šobrīd t/c Mols ir 130 tirdzniecības vietas ar kopējo tirdzniecības platību ir 32†000 m2, kā arī daudzstāvu autostāvvieta 18†500 kvadrātmetru platībā. Kopš 1998. gada t/c Mols ieguldīti USD 23 miljoni.

Jaunākie komentāri