Televīzijā reklāmu raida mazāk 

No 20. līdz 26. martam reklāmas apjomi televīzijā ir samazinājušies, liecina mediju pētnieku TNS Latvia dati. Reklāmas ilgums ir sarucis līdz 488987 sek (iepriekšējā nedēļā — 490755 sek). Laikrakstos reklāmu skaits gan ir pieaudzis, taču apjomi sarukuši — no 20. līdz 26. martam reklāma laikrakstos aizņēma 330920 cm2 (iepriekšējā nedēļā — 353293 cm2). Lielākais reklāmdevējs televīzijā (pēc reklāmas laika sek) no 20. līdz 26. martam bija Studio Moderna, bet laikrakstos (pēc cm2)— Hewlett Packard. Reklamētākā produktu marka televīzijā minētajā laikā bija Colgate, bet laikrakstos — Hewlett Packard.

Jaunākie komentāri