Terehovā atkal kravas automašīnu rindas 

Lai arī Valsts robežsardzes dienests apgalvo, ka rindas izveidojušās, jo gada beigās palielinās kravu skaits, autopārvadātāji kā problēmu norāda muitas gauso darbu un saplīsušos svarus. Autopārvadājumu firmas SIA Lignum direktors Uldis Līviņš Db stāstīja, ka trešdien Terehovas robežpunktā bija salūzuši svari un virzienā uz Krieviju izveidojusies 8 km gara rinda. U. Līviņš pauda: lai šo rindu likvidētu, paies vismaz trīs dienas, bet viena dīkstāves diena autopārvadātājam izmaksā vismaz 200 eiro. Valsts robežsardzes pārstāve Inese Bērziņa sarunā ar Db skaidroja, ka pēc viņas rīcībā esošās informācijas piektdien pēcpusdienā automašīnu rindā pie Terehovas robežšķērsošanas punkta stāvēja 120 kravas auto, bet Grebņevā — 20. I. Bērziņa skaidroja, ka tas nav saistīts ar muitas vai robežsadzes darbu, bet ar pieaugošo kravu plūsmu gada beigās. Latvijas starptautisko autopārvadātāju asociācijas — Latvijas auto ģenerālsekretārs Pāvils Groševs stāstīja, ka gada beigās pieaug kravu apjomi. Turklāt caur Latviju sākuši braukt arī Slovēnijas, Polijas un Ungārijas šoferi, kuri iepriekš bija izmantojuši citus tranzīta koridorus, un robežkontroles punkti nespējot apstrādāt pieaugošo kravas mašīnu plūsmu. Pēdējo reizi rindas Terehovas robežpunktā bija izveidojušās šī gada maijā, kad pēc Latvijas iestāšanās ES radās traucējumi muitas elektroniskajā sistēmā, par ko Db vairākkārt rakstījis.

Jaunākie komentāri