«TUI» interneta tirgus pieaug par 44% 

Eiropas lielākais ceļojumu koncerns TUI, pēc paša sniegtās informācijas, 2005/2006 ceļojumu gadu ir uzsācis ar pārliecinošu pieaugumu. Šajā ziemas sezonā uzņēmums ir reģistrēji 2,4% pieaugumu apgrozījumā un 6% pieaugumu dalībnieku ziņā. Vasarā šie rādītāji apgrozījuma un dalībnieku ziņā bija par 2% lielāki par iepriekšējā gada ļoti augstajiem rādītājiem. Visspēcīgākajam ceļojumu mērķim – Spānijai - ir pieaugums par 5%. Vācija ir par 1,5% virs pērnā gada rādītājiem. Pirmās vasaras sezonas pasūtījumu nedēļas ir bijušas ļoti daudzsološas. Austrumu puses Vidusjūras reģionā pozitīvā tendence ir samazinājusies putnu gripas un karikatūru strīda dēļ, tomēr to kompensēs pieaugums Spānijā un Grieķijā. TUI 2006. gada vasaras sezonā prioritāte būs cenu stabilitāte. Lielu pieaugumu ir radījusi arī pasūtīšana internetā: 1,8 miljardi eiro pērn, t.i. pieaugums par 44%. Papildus pieauguma impulsus interneta sfērā solās sniegt arī jumta organizācijas zīmola portāla www.tui.com ieviešana pagājušā gada decembrī. Kopš tā laika ievērojami ir pieaugusi viesnīcu un lidojumu pasūtīšana.

Jaunākie komentāri