«TUI» plāno kooperāciju ar «ALDI» 

Eiropas milži - tūrisma koncerns TUI un lielveikalu tīkls ALDI ir uzsākušas sarunas par lēto ceļojumu pārdošanu lielveikalos. Tas ir līdzīgi kā T-Market Latvijā pārdotu Novatūrs vai Domina Travel Latvija ceļojumus. Rietumeiropā standartizētos ceļojumus pārdod ne tikai ceļojumu birojos, bet gan kafijas veikalos Tchibo, pasta katalogu veikalos kā Otto vai arī Lotto spēles veikalos. Tūroperatoriem par lielajiem pārtikas preču veikaliem ir sena interese, jo šajos veikalos cilvēki visbiežāk iegriežas. ALDI ar 3530 veikaliem ir ideāls tirdzniecības tīkls. 2001. gadā ALDI apgrozījums bija 22 miljardi eiro. Sarunas starp TUI un ALDI tiek risinātas ar tiešu dalību no Berge und Meer, kurš TUI biznesā izpilda tiešā mārketinga uzdevumus, lai pārdotu TUI ceļojumus bez starpniekiem. Pagājušajā gadā TUI palielināja savas kapitāla daļas šajā uzņēmumā Berge und Meer līdz 75%. 2002. gadā šis uzņēmums spēja palielināt apgrozījumu par 30%, sasniedzot 132,5 miljonus eiro. Aldi nopirktos ceļojumus varēs ar telefona vai interneta starpniecību pieteikt TUI ceļojumu birojos. Pašlaik plašāki komentāri par šīs kooperāciju reālo iespēju no abu kompāniju pusēm nav doti, tāpēc nozaru spekulācijas ir vēl pilnīgi atvērtas. Avots: Handelsblatt

Jaunākie komentāri