Tūroperators «TUI» kooperējas ar avīzi «Bild» 

Eiropas lielākais tūrisma koncerns TUI vēlas palielināt savu ceļojumu pārdošanu ar Vācijas lielākā dienas laikraksta “Bild” starpniecību. Tūrisma koncerns TUI tagad ir kļuvis par interneta portāla Bild.T-Online jaunizveidotās ceļojumu sadaļas piedāvātāju. Interneta portāla lapu Bild katru dienu apmeklē vairāk kā 53 miljoni viesu un šī gada pirmajā ceturksnī ir kļuvis par vislabāk izmantoto online piedāvātāju Vācijā. TUI cer, ka ar šo kooperāciju sasniegs lielāku apgrozījumu un spēs vairāk piesaistīt jaunus klientus. Pirms trīs gadiem Vācijā aizsākās ceļojumu pārdošana ar interneta starpniecību, taču cerētais apgrozījums ir palicis krietni aiz svītras nekā bija prognozēts. Piemēram, pagājušajā gadā TUI ceļojumu koncerns Vācijā caur TUI mājas lapu Tui.de pārdeva ceļojumus 35 miljonu eiro apmērā, kas ir par 1% mazāk nekā viss kopējais pārdoto TUI ceļojumu apgrozījums Vācijā. Kā atzīmē TUI, tad pēdējā laikā pieaug interese internetā pēc ceļojumiem, kas varētu būt izraisīta ar cilvēku pastiprināto interesi par lēto lidsabiedrību piedāvājumiem. TUI ar savu galveno konkurentu Thomas Cook ir piedalījušies T-Online projektā, izveidojot kopīgu interneta ceļojuma portālu T-Online-Travel, taču tas nav nesis gaidītos rezultātus. Aprīlī apmeklētākās ceļojuma interneta lapas ir Deutsche Bahn (3,1 miljons apmeklētāju), Lufthansa (1,1 miljons), L’Tur (1,1 miljons) un Opodo (0,9 miljoni). Avots: Handelsblatt.de

Jaunākie komentāri