Unibanka pilnveido klientu apkalpošanas centru drošību 

Pilnveidojot Unibankas drošības koncepciju un tehniskās sistēmas, klientu apkalpošanas centros ir izvietota fiziskā apsardze, savukārt Bankas drošības dienests ir sācis filiāļu video novērošanas datu dublēšanu ciparu formātā, kas tiks uzkrāti vairākos, neatkarīgi izvietotos serveros. Sadarbojoties ar AS Falck Apsargs, ir mainītas vairākas drošības procedūras, lai paaugstinātu drošības līmeni klientu apkalpošanas centros un panāktu tā atbilstību SEB grupas standartiem. Šobrīd tiek izvērtētas iespējas Falck Apsargs pārziņā pilnībā nodot arī bankas automātu uzpildīšanu, naudas piegādi un apkalpošanu. Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols: «Mūsu klientu, darbinieku un arī naudas drošība ir bijusi un arī paliks mūsu prioritāte. Pēc starpgadījumiem mūsu filiālēs nekavējoties tika pieņemti lēmumi drošības nodrošināšanai. Tomēr mēs neuzskatām par iespējamu atteikties no priekšstata par banku, kā par maksimāli atvēru un klientiem pieejamu institūciju, tāpēc fiziskā apsardze, visas drošības procedūras un tehnoloģijas tiks pilnveidotas tā, lai būtu iespējami nemanāmas un netraucētu mūsu klientiem.»

Jaunākie komentāri