Unibanka sāk jaunu mājokļu kredīta kampaņu 

“....kopš atklāta matērijas elastība, daudzas lietas ir kļuvušas ērtākas!” Ar šādu moto, Unibanka no šodienas sāk principiāli jauna veida mājokļa kredītu kampaņu, kuras laikā ir iespējams rezervēt sev kredītu mājokļa iegādei nākotnē. Unibanka ir pirmā no komercbankām Latvijā, kas piedāvā šādu kredīta noformēšanas risinājumu, jo kampaņas laikā - līdz 8. aprīlim, klienti var vienoties ar banku par kredīta izsniegšanu un izmantot to līdz šī gada 31.oktobrim. Akcijas laikā piešķirtie kredīti tiek izsniegti ar likmi 1,5% (+3 mēnešu RIGIBOR vai LIBOR eiro likme), kas ir viena no viszemākajām mājokļu kredītu tirgū Latvijā. Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols: “Steiga, neziņa un stress ir raksturīgs gandrīz visiem nekustamā īpašuma darījumiem – jaunais dzīvoklis vai māja ir atrasta, pārdevējs steidzina slēgt darījumu, turklāt klients bankā savas finanšu iespējas vēl nav novērtējis un nezina vai kredīts mājokļa iegādei tiks izsniegts, turklāt ir daudz īsā laikā noformējamu dokumentu. Mēs esam izvēlējušies konceptuāli jaunu, radikāli atšķirīgu pieeju kredītu izsniegšanā, kas ir līdzīga aviobiļešu rezervācijai internetā. Mēs piedāvājam jau šobrīd vienoties ar banku par kredīta izsniegšanu, un atlikušo laiku veltīt savas nākamās dzīvesvietas meklējumiem. Kad, pārdomājot visus “par” un “pret”, tā būs atrasta, atliks tikai likt lietā rezervēto kredītu ar jau iepriekš zināmiem nosacījumiem.” Pieteikties kredītam mājokļa iegādei vai labiekārtošanai iespējams visos Unibankas klientu apkalpošanas centros, iemaksājot savā kontā 60 latus un noslēdzot vienošanos ar banku. Līdz kredīta saņemšanai šī summa kontā tiek bloķēta un vēlāk tiek izmantota, lai segtu komisijas maksu par kredīta noformēšanu. Pieteikuma maksa netiek atmaksāta, ja klients ir saņēmis lēmumu par kredīta piešķiršanu, bet kredītu neizmanto līdz 31.oktobrim vai arī kredītu izmantot nevēlas. Savukārt, ja bankas lēmums ir negatīvs, sākotnēji bloķēto summu klients var brīvi izmantot pēc saviem ieskatiem. Marketinga projektu vadītājs Andris Kalniņš norāda: “Jau pagājušajā gadā veiktajā apjomīgā kompānijas SKDS pētījumā, klienti kā sev vissvarīgāko kredītu izvēlē minēja tieši procentu likmes (svarīguma vērtējums – 7,37 no 9). Arī mūsu pēdējā laikā veiktajās fokusgrupu aptaujās, “likmju jautājums” nemainīgi saglabā savas pozīcijas, kā vissvarīgākais faktors, lemjot par kredīta ņemšanu dzīves apstākļu uzlabošanai. Tā kā šajos pētījumos mēs esam atzīti par vienu no elastīgākajām bankām kredītu piešķiršanā, mēs vēlamies klientiem piedāvāt arī visizdevīgākos kredītu nosacījumus. Rezervējot savu kredītu šobrīd, klients zina ar kādu likmi viņam tiks piešķirts kredīts nākotnē. Mūsu skatījumā šim piedāvājumam atsauksies vairāki tūkstoši klientu, kuri jau šī gada laikā ar Unibankas palīdzību posīsies uz jaunām mājām.“ Unibanka ir Latvijas kreditēšanas tirgus līderis - janvāra beigās uzņēmumiem un privātpersonām kredītos bija izsniegti 1,003 miljardus latu, kas atbilst 21,9% lielai kreditēšanas tirgus daļai. Hipotēku un būvniecības kredītos janvāra beigās Unibanka bija izsniegusi 184 miljonus latu. Savukārt no visiem privātpersonām izsniegtajiem kredītiem 19,3% tiek izmantoti dzīvokļu iegādei, 16,8% - jaunas mājas celtniecībai, jau esošas mājas iegādei tiek piešķirti 15,7% kredītu, cita veida nekustamā īpašuma iegādei – 14,3%, bet mājas un dzīvokļa remontam tiek izsniegti attiecīgi 12,3% un 7,3% kredītu. SEB grupa ir Ziemeļeiropas finansu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus korporatīvajiem klientiem, kompānijām un privātpersonām. SEB aktīvu apjoms ir 176 miljardi eiro, banka darbojas 20 pasaules valstīs un apkalpo vairāk nekā 4,5 miljonus klientu, no kuriem 2 miljoni bankas pakalpojumus izmanto ar Interneta starpniecību. Latvijas Unibanka, kopā ar pārējām SEB grupā ietilpstošajām bankām Austrumeiropā apkalpo 2,1 miljonus klientu, un ir viena no ietekmīgākajām finansu institūcijām Baltijas reģionā.

Jaunākie komentāri