Uzsākts darbs pie vienotas Baltijas lauku tūrisma interneta rezervāciju sistēmas 

Latvijas Lauku tūrisma asociācija Lauku ceļotājs sadarbībā ar Lietuvas un Igaunijas lauku tūrisma asociācijām ir uzsākusi projekta „Vienota informācijas sistēma maziem un vidējiem uzņēmumiem lauku teritorijās – vienota attīstības stratēģija lauku tūrismam Baltijā” realizāciju. Projekta darbības laiks ir viens gads (18.08.2003-17.08.2004). Projekta ietvaros Baltijas lauku tūrisma attīstībā tiks ieguldīti 72 000 LVL, no kuriem 80% tiks finansēti no Eiropas Savienības Phare programmas. Projekta mērķis Projekta galvenais mērķis ir veicināt lauku tūrismu kā ekonomiski aktīvu sektoru uzņēmējdarbībā laukos, izveidojot vienotu informācijas sistēmu maziem un vidējiem uzņēmumiem lauku teritorijās visās trīs Baltijas valstīs. Paralēli šis projekts veicinās arī Baltijas kā vienota tūrisma galamērķa atpazīstamību, paaugstinās ceļotāju uzticību šim reģionam un atvieglos pieejamību lauku tūrisma produktam. Projekta rezultāti Projekta laikā tiks sasniegti trīs nozīmīgi rezultāti, kas veicinās lauku tūrisma attīstību Baltijas valstīs: 1. Vienota interneta rezervāciju sistēma Projekta ietvaros tiks izveidota vienota informācijas un rezervēšanas sistēma internetā, kurā tiks iekļautas dažādas atpūtas vietas (lauku mājas, brīvdienu mājas, viesu mājas, viesnīcas un kempingi) Baltijas valstīs. Par katru atpūtas vietu sistēmā tiks ievietotas fotogrāfijas, apraksts par pieejamajiem pakalpojumiem un to cenām un shematiska atzīme Baltijas valstu kartē. Internetā tūristi varēs redzēt arī katras naktsmītnes noslogojuma kalendāru un paši izdarīt rezervācijas. Būtiski, ka šī rezervāciju sistēma, kas tiks veidota pēc atvērtā koda principiem, būs brīvi pieejama un piemērojama arī citās tūrisma jomās un citās valstīs. 2. Vienota lauku tūrisma mārketinga stratēģija Projektā, sadarbojoties Latvijas, Lietuvas un Igaunijas lauku tūrisma asociācijām, tiks izstrādāta vienota Baltijas lauku tūrisma mārketinga stratēģija, kuras ietvaros tiks definēts Baltijas lauku tūrisma produkts un tā galvenās sastāvdaļas, nosprausti svarīgākie mērķtirgi un izraudzīti veiksmīgākie produkta popularizēšanas un pārdošanas kanāli – viens no tiem – internets. 3. Vienoti lauku tūrisma reklāmas materiāli Projekta rezultātā taps arī reklāmas iespiedmateriāls četrās valodās, kas popularizēs lauku tūrisma iespējas Baltijas valstīs un jauno interneta rezervāciju sistēmu. Avots: Lauku ceļotājs

Jaunākie komentāri