Vidzeme spriež par tūrisma mārketingu 

9.jūlijā uz pirmo sēdi sanāk Vidzemes tūrisma asociācijas Mārketinga padome, kurā piedalīsies tūrisma speciālisti no Vidzemes rajonu un pilsētu pašvaldībām. Galvenie darba kārtības jautājumi būs Mārketinga padomes priekšsēdētāja vēlēšanas, informācija par projektiem “Vidzemes tūrisma karte”, Vidzemes tūrisma informācija Internetā, ūdenstūrisma attīstības projekts, kā arī informācija par Vidzemes Attīstības aģentūras veikto aptauju par Vidzemes reģiona Tūrisma infrastruktūru. Mārketinga padome tika izveidota, lai sniegtu priekšlikumus VTA tūrisma mārketinga un tūrisma produkta attīstības jomā, radītu jaunas idejas tūrisma produktu attīstībai un mārketingam, kas palielinātu Vidzemes tūrisma piedāvājuma konkurētspēju vietējā un starptautiskā mērogā, veicinātu informācijas apmaiņu un iesaistītu VTA biedrus un sadarbības partnerus VTA darbā. Avots: Vidzemes tūrisma asociācija

Jaunākie komentāri