Vidzemnieki attīsta tūrisma mārketinga stratēģiju 

9.jūlijā uz pirmo sēdi sanāca Vidzemes Tūrisma asociācijas Mārketinga padome. Padomes darbā piedalījās pārstāvji no 14 Vidzemes pašvaldībām. Par padomes priekšsēdētāju tika ievēlēts Cēsu tūrisma informācijas centra vadītājs Mārtiņš Malcenieks. Padomes dalībnieki izskatīja un sniedza priekšlikumus vairāku Vidzemes mārketinga projektu realizēšanai, kā arī uzklausīja VTA konsultanta K.Palmes ieteikumus mārketinga projektu organizēšanai reģiona ietvaros, uzsverot, ka tikai sadarbojoties ir iespējams veiksmīgi attīstīt tūrisma produktus un iziet starptautiskajā tirgū. Padome tika iepazīstināta arī ar Vidzemes Attīstības aģentūras apkopoto informāciju par esošo un nepieciešamo tūrisma infrastruktūru reģionā, lai to izmatotu ES fondu līdzekļu piesaistīšanai. Dalībnieki vienojās par to, ka šobrīd ir sarežģīti realizēt tūrisma projektus un panākt vienošanās reģiona ietvaros, jo atšķiras tūrisma reģions no plānošanas reģioniem. Tādēļ padomes locekļi ierosināja Rīgas un Vidzemes reģionu attīstības aģentūrām, kuru teritorijā ietilpst Vidzemes rajoni, plānot starpreģionālus tūrisma projektus savstarpēji sadarbojoties. Mārketinga padome nolēma, ka ir nepieciešams arī tikties ar Vidzemes attīstības aģentūras vadību, lai apspriestu katras puses funkcijas un atbildību tūrisma attīstībā. Avots: Vidzemes tūrisma asociācija

Jaunākie komentāri