Vieglā auto līzinga tirgus apjoms 1. ceturksnī sasniedzis 109,23 milj. Ls 

SIA Hanza Līzings 2004. gada pirmajā ceturksnī palielinājis vieglā auto līzinga portfeli par 2,74 miljoniem latu, sasniedzot kopējo vieglā auto līzinga apjomu 55,30 miljonu latu apmērā un tādējādi nostiprinot līdera pozīcijas vieglā auto līzinga tirgū Latvijā. Apjomu pieaugums vērojams arī auto līzinga tirgū kopumā, kas liecina par pastāvīgu Latvijas iedzīvotāju pirktspējas pieaugumu un kopējā Latvijas autoparka atjaunošanos. SIA Hanza Līzings apkopojis šī gada pirmā ceturkšņa darbības rezultātus vieglā auto līzinga jomā. Kopumā vieglā auto līzinga tirgus apjoms Latvijā pirmajā ceturksnī ir sasniedzis 109,23 miljonus latu, bet SIA Hanza Līzings tirgus daļa ir 55,30 miljoni latu. Līzinga portfelis Latvijā kopumā pieaudzis par 6,58 miljoniem latu jeb 6,41 %, bet Hanza Līzinga portefeļa pieaugums ir 2,74 miljoni latu jeb 6,58 %. «Kopumā vieglā auto līzinga tirgū gada pirmajā ceturksnī vērojama pozitīva attīstība un pakāpeniska, bet pastāvīga izaugsme. Tas liecina, ka Latvijas iedzīvotāju pirktspēja un labklājība pieaug, kā arī atjaunojas Latvijas autoparks — klienti arvien vairāk izvēlas jaunas mašīnas, līdz ar to Latvijā ir arvien vairāk drošāku transporta līdzekļu,» atzīmē Hanza Līzings direktore Irīna Pīgozne. Hanza Līzinga dati liecina, ka populārākie ar Hanza Līzinga starpniecību iegādātie modeļi šī gada pirmajā ceturksnī bijuši Toyota, Mazda, Hyundai,Honda, Peugeot, bet pats pirktākais jaunais auto bijis HYUNDAI GETZ. Vidējā finansējuma summa jaunajiem auto Hanza Līzingā bija ap 8200 latu. Vidējais termiņš, uz kādu tiek ņemtas jaunās automašīnas uz līzinga, ir 3 gadi. Visbiežāk iedzīvotāji izmantojuši finanšu līzingu, taču arvien populārāks kļūst arī servisa līzings (17% no darījumu skaita) un pilna servisa līzings (8% no darījumu skaita).

Jaunākie komentāri