«Virgin» mārketings jau atkal ekscentrisks 

Ričards Brensons (Richard Branson), lidsabiedrības Virgin vadītājs ir slavens ar ekscentriskām mārketinga idejām. Šobrīd viņš publiski meklē speciālu pastāvīgo pasažieru grupu – tā sauktos "Jetrosexuals", kuriem ir jāizpilda 11 nosacījumi, lai varētu sevi kvalificēt šai grupai. Virgin apbalvos "vienīgo īsto džetroseksuālim" un dāvinās viņam luksusa ceļojumu uz Londonu. Virgin šajā kampaņā spēlējas ar moderno vārdu "metroseksuālis", kas raksturo ekstravagantus, par modi domājošus vīriešus. Principā šai akcijai vajadzētu uzrunāt tos ceļotājus, kuri katru dienu dodas prom no savas firmas, lai attīstītu biznesu un kultūru. Tā kā tas varētu attiekties uz lielāko daļu cilvēces, tad Virgin ir izdomājis vēl 11 nosacījumus. Tādējādi pēc Virgin definīcijas džetroseksuālim vienmēr līdzi ir pase, kurā ir jābūt iespiestam tādas valsts zīmogam, kurai šodien ir mainīts nosaukums. Īstam Jetrosex-Jetset biedram ir jāspēj pasūtīt alu sešās valodās. Lidojuma laikā viņš savu blakussēdētāju nedrīkst kaitināt ar pļāpāšanu. Viņš nedrīkst uzturēties lidmašīnas tualetē ilgāk par 5 minūtēm un nedrīkst izmantot piepūšamos kakla spilventiņus. Īstam džetroseksuālim ir sava mīļākā lidosta un viņš spēj pateikt, kāpēc tā patīk labāk nekā citas. Šad un tad viņš lido ekonomiskajā klasē, lai paliktu „pazemīgs”, kā saka Virgin. Tam, kurš atbilst šiem un vēl citiem kritērijiem, 200 vārdu sacerējumā vēl ir jāpamato, kāpēc tieši viņš ir vienīgais īstais džetroseksuālis.

Jaunākie komentāri