Visstraujāk tirgus daļu audzē Balta 

2002. gada laikā no nedzīvības apdrošinātājiem savu tirgus daļu visstraujāk audzējis jau līdzšinējais līderis Balta, savukārt lielāko daļu zaudējusi Ergo Latvija. Ergo Latvija valdes priekšsēdētājs Ilmārs Veide, skaidrojot kompānijas tirgus daļas zaudēšanu 2002. gada laikā, atzīst, ka pēc sabiedrības Latgarants pievienošanas Ergo apdrošinātāju grupai (2001. gada nogalē) daļa klientu, kurus nav apmierinājuši jaunie līgumu nosacījumi, ir aizgājuši. Taču šā gada laikā Ergo Latvija cer atgūt zaudēto tirgu, norāda I. Veide. Tirgus daļas palielināšana plānota ņemot vērā gan mazā biznesa aktivizēšanos, gan iedzīvotāju ienākumu pieaugumu. Šie faktori savukārt ietekmē apdrošināšanas pakalpojumu izmantotību. Ergo Latvija prioritāte ir nekustamā īpašuma apdrošināšana, norāda uzņēmumā. Uz 20 % lielu prēmiju apjomu pieaugumu arī 2003. gadā cer tirgus līderis Balta. Pārliecību par straujo izaugsmes tempu saglabāšanu arī šogad Baltai dod pērn veiktās investīcijas informācijas sistēmās un klientu apkalpošanā, norāda Baltas mārketinga pārvaldes vadītājs Valters Kaže. Straujākais prēmiju apjoma kritums pērnā gada laikā bijis Rīgas Apdrošināšanas sabiedrībai, parakstīto prēmiju apjomam sarūkot par 67 %. Rīgas Apdrošināšanas sabiedrība pakāpeniski tiek integrēta apdrošinātāju grupā Balta, tāpēc sabiedrības vārdā jauni līgumi vairs netiek slēgti. Integrāciju plānots pabeigt šogad, informē V. Kaže. Savukārt straujus pieauguma tempus aizvien saglabājusi If Latvia — tās prēmiju apjomi kāpuši par 79 %. If Latvia valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins norāda, ka sabiedrības mērķis 2005. gadā ir kļūt par 5. lielāko spēlētāju un, lai to realizētu, sākotnēji iecerēts augt par 60 %, vēlāk par 30 % — 50 % gadā. Līdz šim nozīmīgu pieaugumu devusi īpašuma, KASKO, kravu un kuģu apdrošināšana.

Jaunākie komentāri