NP Foods definējis trīs lielākos eksporta tirgus – Krievija, Āzija un ASV, kuru iekarošanai veltīs lielākās pūles
Šogad Latvijas Investīciju Attīstības aģentūras (LIAA) rīkotajā konkursā Eksporta un inovācijas balva 2013 a/s Laima un a/s Gutta vadības un attīstības uzņēmumu SIA NP Foods piedalās trīs kategorijās: Eksportspējīgākais komersants lielo un vidējo komercsabiedrību grupā; Importa aizstājējprodukts un Rūpnieciskais dizains.
Importa aizstājējprodukta kategorijā NP Foods ir izvirzījis bezalkaholisko atspirdzinošo dzērienu Cola De Luxe, kas tiek iepakots 1,5 un 0,5 L pudelēs.
Konkursa kategorijai Rūpnieciska dizains NP Foods pieteicis jaunu šokolādes izlasi ar nosaukumu Laima Exclusive Maestro R. Pauls.
NP Foods piedalās arī LIAA konkursā Eksportspējīgākā komersanta kategorijā lielo un vidējo komercsabiedrību grupā.