Latvijas eksportspēja

Maestro šokolāde Krievijai

Dienas Bizness, 23.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

NP Foods definējis trīs lielākos eksporta tirgus – Krievija, Āzija un ASV, kuru iekarošanai veltīs lielākās pūles

Šogad Latvijas Investīciju Attīstības aģentūras (LIAA) rīkotajā konkursā Eksporta un inovācijas balva 2013 a/s Laima un a/s Gutta vadības un attīstības uzņēmumu SIA NP Foods piedalās trīs kategorijās: Eksportspējīgākais komersants lielo un vidējo komercsabiedrību grupā; Importa aizstājējprodukts un Rūpnieciskais dizains.

Importa aizstājējprodukta kategorijā NP Foods ir izvirzījis bezalkaholisko atspirdzinošo dzērienu Cola De Luxe, kas tiek iepakots 1,5 un 0,5 L pudelēs.

Konkursa kategorijai Rūpnieciska dizains NP Foods pieteicis jaunu šokolādes izlasi ar nosaukumu Laima Exclusive Maestro R. Pauls.

NP Foods piedalās arī LIAA konkursā Eksportspējīgākā komersanta kategorijā lielo un vidējo komercsabiedrību grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru