Pasaki, kam tu dod priekšroku, un mēs pateiksim, kuros novados mīt tavi Latvijas gēni! Šis vienkāršais tests ir kā asociāciju spēle, kur tev jāizvēlas viens no diviem. Šeit galvenais ir nedomāt — zibenīgi izvēlies to bildi vai zīmolu, kas šķiet tuvāks, un uzreiz ej uz nākamo!

Katrai atbildei tev ir dotas 5 sekundes — vienkārši noklikšķini uz savu izvēli. Ja nepaspēj, ķeries pie nākamā, vēlāk varēsi atbildēt vēlreiz.

par daudz aizdomājies? Nekas – izvēloties ļaujies pirmajām sajūtām!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Vidzemnieks
Dabas draugs

Vidzemnieks nav augstprātīgs. Viņš īpaši neseko modes tendencēm, tomēr viņa gaume un ieradumi ir diezgan mūsdienīgi. Vidzemnieks ir patiess dabas mīļotājs un nevēlas dzīvot lielpilsētā vai pārcelties uz citu valsti.

Viņam nepatīk izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību. Naudas lietās vidzemnieks ir apzinīgs – parāds nav brālis. Svarīga ir drošības sajūta, tāpēc viņš nav sajūsmā par pēkšņām pārmaiņām.

Arī iepirkšanās ziņā viņam ir svarīga stabilitāte. Vidzemnieks dod priekšroku labi pazīstamām precēm, labprāt izmanto lojalitātes kartes un iesaistās loterijās. Viņš nepievērš lielu uzmanību zīmoliem kā nozīmes nesējiem – vienmēr svarīgāks ir pats produkts, nevis tā zīmola vēstījums.

Kurzemnieks
Bezbailīgais sargeņģelis

Kurzemnieks ir visatvērtākais sadarbībai ar citiem. Viņš noteikti nav pedantisks, droši skatās nākotnē un visu tver ar tikai viņam raksturīgu vieglumu.

Kurzemnieks ir no tiem, kas nebaidās no nākotnes. Viņš ir ar mieru riskēt un uzskata, ka nākotnes labklājība pilnībā ir viņa paša rokās. Turklāt viņam patīk uzņemties iniciatīvu un ātri pieņemt lēmumus.

Kurzemniekam raksturīgas rūpes par līdzcilvēkiem un apkārtējo vidi. Viņš piedomā pie energoresursu taupīšanas, ziedo labdarībai un dod priekšroku sociāli atbildīgu uzņēmumu produktiem.

Kurzemnieku tik ļoti neinteresē zīmola izskats un tēls, cik tā saturs un reālais ieguvums. Tāpēc viņš ir vismazāk lojāls noteiktam ražotājam vai zīmolam.

Latgalietis
Pavarda sargātājs

Latgalietis ir entuziastiskākais, sirsnīgākais un ģimeniskākais Latvijas pārstāvis ar plašu draugu un paziņu loku. Viņš tic Dievam, ir ļoti strādīgs un rūpējas par kārtību savās mājās. Latgalietim laulībā svarīgākais ir bērni, un viņš uzskata, ka sievietes galvenais uzdevums ir rūpēties par ģimeni.

Varbūt viņš nav pats progresīvākais tehnoloģiju lietotājs, tomēr interesējas par inovācijām, labprāt pavada laiku internetā, tostarp komentē, iesaka draugiem saistošas vietnes un sazinās ar radiem ārzemēs, izmantojot Skype vai e-pastu.

Latgalietis dod priekšroku dabiskam un kvalitatīvam uzturam un tālab pat ir gatavs piemaksāt. Savukārt citu preču izvēlē viņam noteicošais nav kvalitāte vai zīmola popularitāte, bet gan iespēja ar iegādāto preci izcelties uz citu fona.

Rīdzinieks
Panākumu mednieks

Rīdzinieks ir mērķtiecīgs, vienmēr gatavs konkurēt un panākt savu. Viņš ir atvērts pārmaiņām, plāno savu nākotni un ir optimistiskāks par citu novadu iedzīvotājiem. Rīdzinieks māk veidot uzkrājumus un nebaidās būt parādā. Viņš nav nedz pārāk ģimenisks, nedz aizspriedumains, netic horoskopiem, toties tic veiksmei!

Rīdziniekam ir svarīgs savs tēls, un viņš uzskata, ka ir izskatīgāks un gaumīgāks nekā citi. Viņam ir būtiski atšķirties, tāpēc izvēlas zīmolus, kas izceļ un atspoguļo viņa personību. Rīdziniekam patīk izmēģināt jaunus produktus, nepievēršot uzmanību to cenai.

Tehnoloģiju ziņā rīdzinieks ir visaktīvākais un progresīvākais. Vairāk lieto viedtālruņus, planšetes, jaunākās aplikācijas u.c. Viņš arī vairāk apceļo pasauli un biežāk nekā citi apsver domu pārcelties uz ārzemēm.

Zemgalietis
Laimes kalējs

Zemgalietis ir diezgan pedantisks, organizēts, nepacietīgs un intelektuāls. Viņam ir izteikti daudzpusīgas intereses un laba izglītība – piektajai daļai ir maģistra vai pat doktora grāds. Viņš ir no tiem, kas rūpējas par savu veselību un uztraucas par nākotni.

Viņš nav īpaši ticīgs. Vairāk tic pats saviem spēkiem un allaž vēlas kontrolēt situāciju – pats uzņemas atbildību un labprāt diktē, kas citiem darāms. Viņš ir diezgan pašapzinīgs un bez liekas kautrēšanās saka, ko domā.

Zemgalietim nav svarīgi zīmoli, lai izceltos. Viņš pieturas pie sev mīļajiem produktiem – akcijas un mārketinga triki nenovirza viņa uzmanību. Iepirkšanās viņam šķiet diezgan izklaidējošs pasākums. Ja zīmols piedāvātu interesantas aktivitātes sociālā tīkla profilā, Zemgalietis būtu pirmais, kas sāktu tam sekot.