Apdrošinātāji paši varēs noteikt obligātās transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas (OCTA) prēmijas lielumu. To paredz valdībā akceptētais un uz Saeimu nosūtītais jaunais Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumprojekts. Tādējādi katrai personai nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas limits būs 250 000 Ls (šobrīd 10 000 Ls), bet mantai nodarīto zaudējumu atlīdzināšanai — 70 000 Ls (šobrīd 9000 Ls). Tā kā apdrošinātāji paši varēs noteikt apdrošināšanas prēmijas apmēru, tad tikšot ņemti vērā tādi faktori kā apdrošinājuma ņēmēja autovadītāja stāžs un iepriekšējo apdrošināšanas līgumu darbības laikā veikto apdrošināšanas izmaksu skaits. Neraugoties uz to, ka zemkopības ministrs Mārtiņš Roze iebilda pret minimālo apdrošināšanas termiņu — trīs mēneši, kādā tehniku iespējams apdrošināt (piemēram, kombaini labības novākšanas laikā tiek izmantoti aptuveni mēnesi) valdība šo iebildumu neņēma vērā. Diskusijas izraisīja arī jautājums par to, vai transportlīdzekļiem kā apdrošināšanas pierādījums kalpo uzlīme uz priekšējā stikla un obligāti jāvadā līdzi pati apdrošināšanas polise. Tāpat bija jautājums par to, kādas ir ceļu policijas funkcijas ceļu satiksmes negadījumā saistībā ar apdrošināšanas atlīdzību. Demisionējušais Ministru prezidents Einars Repše gan norādīja, ka par visiem šiem un vēl daudzien citiem jautājumiem diskusijas turpināsies Saeimā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra