Ministru kabineta komiteja pirmdien kārtējo reizi neakceptēja Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likuma projektu. Valdības komiteja šo likumprojektu varētu izskatīt pēc divām nedēļām, ja šajā laikā likumprojekta autoriem un Valsts kancelejai izdosies atrast kompromisu par vairākiem jautājumiem, kas skar apdrošinājuma ņēmēju interešu aizstāvību. Valsts kancelejas speciālisti un Ministru prezidents Einars Repše uzskata, ka jaunais likums vairāk aizstāv apdrošināšanas sabiedrību, nevis to klientu — obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas polišu īpašnieku un trešo personu, proti, cietušo intereses. Turpretī Satiksmes biroja vadītājs Gvido Janēvičs ir pārliecināts, ka jaunais Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likums šīs intereses aizsargā labāk, nekā spēkā esošais likums, piemēram, jaunais likums nosaka konkrētus termiņus, kuros apdrošināšanas sabiedrībām ir jāaprēķina zaudējumi, kas radušies ceļu satiksmes negadījuma rezultātā, kā arī jāpieņem lēmums par atlīdzības izmaksu vai atteikšanos izmaksāt atlīdzību. Turklāt tad, ja likumā tiktu iestrādāti visi Valsts kancelejas ierosinājumi, apdrošinātāji varētu būtiski palielināt OCTA prēmiju cenas, prognozē G. Janēvičs. Db jau daudzkārt rakstīja, ka jaunais likums, kura izskatīšanu uzsāka jau 7. Saeima, paredz, ka OCTA prēmiju apmēru noteiks pašas apdrošināšanas sabiedrības, nevis valsts, kā tas bija līdz šim, turklāt apdrošinātājiem būs tiesības samazināt vai palielināt OCTA prēmiju apmēru atkarībā no iepriekšējo apdrošināšanas līgumu darbības laikā veikto apdrošināšanas izmaksu skaita. Tāpat likumprojekts paredz būtiski palielināt apdrošinātāju atbildības limitu — personai nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas limitu plānots paaugstināt līdz 250 000 Ls katrai cietušajai personai līdzšinējo 10 000 Ls vietā, bet mantai nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas limitu plānots paaugstināt līdz 70 000 Ls līdzšinējo 9000 Ls vietā. Db jau vairākkārt rakstīja, ka apdrošināšanas sabiedrības pagaidām atturīgi prognozē, kādu iespaidu uz OCTA prēmiju apmēriem atstās brīvā konkurence. G. Janēvičs iepriekš izteicās, ka OCTA tarifi varētu kristies, jo patlaban daudzas apdrošināšanas sabiedrības piemēro būtiskas atlaides valsts noteiktajiem OCTA tarifiem.