Elektrisko maksājumu risinājumu nodrošinātājs Point nedēļās laikā atjaunojis karšu norēķinus vairāk nekā 400 Latvijas Krājbankas klientiem, informē uzņēmums.
Latvijas Krājbanka, līdzīgi kā citas bankas, ir viens no Point klientiem un sadarbības partneriem, līdz ar to bankas maksātnespēja tieši ietekmē arī uzņēmumu Point un tā klientus – tirgotājus, norāda Point Baltijas valstu vadītājs Agris Štikāns.
Tāpēc sadarbībā ar citām bankām uzņēmums šajās dienās dara visu, lai iespējami ātrā laikā klientiem atgrieztos iespēja veikt norēķinus. «Uzskatu, ka tieši pateicoties citu Latvijas banku operatīvajai rīcībai situācija normalizējas ar katru dienu,» saka A. Štikāns.
Šobrīd tirgotāji, kuri līdz šim strādāja ar Latvijas Krājbanku, slēdz jaunus sadarbības līgumus ar citu banku vai arī pa tiešo ar uzņēmumu Point.
«Mēs šajās dienās aktīvi konsultējam un sniedzam klientiem visu iespējamo atbalstu, katram piedāvājot situācijai atbilstošu risinājumu. Pēdējo dienu laikā, ieskaitot brīvdienas, Point atjaunojis iespēju veikt karšu norēķinus vairāk nekā 400 uzņēmumiem,» rezumē Agris Štikāns.
Point grupa šobrīd apkalpo ap 25 tūkstošus klientu un vairāk nekā 630 tūkstošus maksājumu ierīču. Uzņēmuma klientu vidū ir gan lieli veikalu tīkli, gan atsevišķie mazie veikali, gan arī interneta veikali. Point ir pārtsāvniecības 11 Eiropas tirgos – Apvienotajā Karalistē, Francijā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Islandē, Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Norvēģijā un Zviedrijā, kur kopumā ir nodarbināti ap 800 darbinieku.
Db.lv jau vēstīja, ka Latvijas Krājbankas darbības apturēšanas dēļ problēmas pieņemt maksājumu kartes bija radušās lielam skaitam tirgotāju.