Dienas Bizness

  • 24 piektdiena,
    marts

    Kazimirs, Izidors

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8660

    USD: 1.0805

Mazais bizness

Bērna pirmais kalendārs    19

Uzņēmuma Kogo izveidotā kalendārgrāmata ir tradicionālās mazuļa dienasgrāmatas un sienas kalendāra apvienojums

«Ideja par mazuļa kalendārgrāmatu radās, ciemojoties pie mana brāļa ar ģimeni, kurā tikko bija piedzimusi meitiņa. Lai gan grāmatu plauktos stāvēja vairākas mazuļa dienasgrāmatas, mazās meitiņas mamma sasniegumus fiksēja parastā sienas kalendārā. Tā radās ideja par praktisku un vienlaikus gaumīgu risinājumu, kā saglabāt mazuļa sasniegumus vecākiem ērtā formātā – kalendārā, kas apvienots ar tradicionālo mazuļa dienasgrāmatu,» stāsta Katrīna Ozola, SIA Kogo līdzīpašniece.

Kogo kalendārgrāmata ir piekarama pie sienas, un mamma ar mazuli rokās var pieiet pie tāsun atzīmēt tobrīd svarīgāko. Pie katra datuma var pierakstīt, kas tajā noticis, ir arī speciālas uzlīmītes, piemēram, pirmais smaids.

Kogo kalendārgrāmatiņas ir personalizētas – tajās ir rakstīts bērna vārds un kalendārs sākas no tā mēneša, kad mazulis piedzimis – ja bērniņš ir piedzimis maijā, kalendārs sāksies ar šo mēnesi, nevis janvāri, kā parastie kalendāri. «Tā ir personalizēta mazuļa pirmo sasniegumu vācelīte un mēs to izgatavojam tieši konkrētajam bērniņam,» skaidro Katrīnas vīrs Gatis Ozols, SIA Kogo līdzīpašnieks.

Pozitīvs pārsteigums viņiem bijis fakts, ka jaunos uzņēmējus atbalsta dažādas specializētas programmas. Pirms sava biznesa sākšanas viņiem nebija ne jausmas par plašajām iespējām. «Sākumā bija tikai ideja, bet Ideju kauss palīdzēja to uzlikt uz papīra un noformulēt, kā no tā sanāks bizness. Tikšanā finālistu vidū bija spēcīgs iedrošinājums turpināt darboties. Pēc tam mērķtiecīgi startējām Rīgas domes un Swedbank grantu konkursā Atspēriens, lai iegūtu līdzfinansējumu biznesa uzsākšanai. Konkursi bija liels grūdiens par labu šai idejai,» saka K. Ozola, kura neizslēdz iespēju startēt vēl kādā konkursā.

Sākotnēji jaunie uzņēmēji domāja, ka galvenā viņu produkta auditorija ir topošie un jaunie vecāki. Taču izrādījās, ka aktīvāki pircēji ir draugi, radi un kolēģi, kas Kogo kalendāru ģimenei uzdāvina. Šī atklāsme prasīja mainīt gan savu domāšanu, gan pasniegšanas veidu.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Jaunākās ziņas kategorijā

Raunas dārzs eklēru bizness vēršas plašumā

Raunas dārzs eklēru bizness vēršas plašumā  10

Lielā pircēju pieprasījuma rezultātā eklērnīca Raunas dārzs meklē gan jaunas ražošanas telpas, gan arī darbiniekus – konditorus un pārdevējus, Db.lv pastāstīja konditorejas Raunas dārzs (SIA Puravs AJ) īpašnieks Andrievs...

Reklāma