Mazais bizness

Mana pieredze: Lētapģērbu ietekme ir šausminoša

Anda Asere, 30.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu Adriana Silenieka un Danas Pūkaines Nīderlandē veidotā e-komercijas modes platforma Asadra dod iespēju pircējiem atklāt vēl nezināmus zīmolus, produktus ar spēcīgu stāstu

Asadra ir e-komercijas platforma modes dizaineriem un zīmoliem. «Meklējam dizainerus, kam ir unikāls, kvalitatīvs produkts un stāsts, kā tas ticis veidots vai kas ir tā iedvesmas avots. Izceļot produkta izstrādes procesa stāstu, palīdzam pircējam saprast iegādātā produkta ietekmi uz planētu. Ja paskatāmies, ko nodara planētai lielo «lētapģērbu» zīmolu produkcija, tas ir šausminoši. Piemēram, ik dienu pasaulē tiek izliets aptuveni viens miljons ķīmisko krāsvielu, izmestas 1500 tonnas tekstila izstrādājumu, bet, lai tas viens džemperis par 15 eiro sadalītos, vajadzīgi pat 40 gadi. Tas ir novedis pie tā, ka modes industrija ir otrs lielākais dabas piesārņotājs pēc naftas industrijas. Asadra ir veidota, lai piedāvātu pircējiem alternatīvu un dotu iespēju iegādāties kvalitatīvus un modernus apģērbus, kas nenodara tādu ļaunumu mūsu planētai,» klāsta Adrians Silenieks, Asadra vadītājs.

Kompānija no dizaineriem neprasa maksu par to, ka to tērpi nopērkami platformā, un nauda tiek iekasēta tikai tad, ja kāds produkts tiek pārdots. Tāpat platformas apmeklētājiem tiek piedāvāta iespēja nopelnīt, iesakot dizaineru produktu sociālajos medijos. Ja kāds no šī cilvēka paziņu loka to nopērk, viņš iegūst 5% no summas un var to saņemt savā bankas kontā vai arī iztērēt platformā.

Visu rakstu Mudina novērsties no bezpersoniska apģērba lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru