«Uzskatām, ka vīrietim jābūt pašpārliecinātam it visā – darbā, ģimenes dzīvē un savā stilā.»

Tā teic vīriešu uzvalku ateljē Monokel Riga (SIA Visionhype) vadītājs Igors Ribņiks. Šobrīd pašmāju tirgū ir aktuālas specializētās vīriešu frizētavas, parādās vairāk vīriešiem domātu veikalu. «Principā diezgan ilgi neviens par vīriešu stilu nav rūpējies. Agrāk vīrieši tam nepievērsa tik daudz uzmanības. Daudz kas saistīts ar to, ka Padomju Savienībā principā nebija izpratnes par vīriešu stilu. Visus kostīmus šuva vienādus, dažādos izmēros pēc viena lekāla, lai gan cilvēki ir tievāki un apaļīgāki, ar dažāda garuma rokām un kājām. Uzskatām, ka vīrietim jāizskatās pārliecinoši un ar savu izskatu jāparāda, ka viņš stabili stāv uz kājām, ka viņam ir gaume,» pauž Igors.

Igors kādu laiku ir strādājis Berlīnē, tostarp turienes ateljē Monokel. «Uzņēmums strādā pēc franšīzes principiem. Berlīnē ir partneri, ar ko mums ir labas attiecības,» skaidro Igors. Viņš bija gribējis atvērt savu uzņēmumu Latvijā un kādā reizē, atbraucot uz Rīgu, satika paziņu, kurš ir nekustamā īpašuma mākleris un kurš cita starpā ieminējās, ka iznomā labas telpas. Tā kā viņam patīk Antonijas iela, kur atradās šīs telpas, Igoram radās doma atvērt līdzīgu ateljē. Igora vecāki 18 gadus ar ir nodarbojušies ar apģērbu ražošanu, bet šobrīd uzņēmums vairs nestrādā, jo bija orientēts uz Krievijas tirgu. «Es no bērnības esmu bijis apģērbu biznesā, esmu braucis līdzi vecākiem uz audumu fabrikām, šķirstījis katalogus. Man vienmēr ir paticis apģērbs,» neslēpj Igors.

Visu rakstu Rūpējas par vīriešu stilu lasiet 11. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra