SUP Adventures mērķis nav aprobežoties ar Latvijas vasaras rāmi, uzņēmums iecerējis biznesu attīstīt iekštelpās un ārpus valsts robežām, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

«Svarīgi ir radīt piedzīvojumu, nevis gaidīt, kad cilvēki mūs sameklēs, lai iznomātu SUP (stand-up-paddling) dēli. Ja mēs tikai gaidītu, tad būtu izbadējušies un nevarētu tā attīstīties kā patlaban. Notikumi, kurus radām, ir dažādi – sākot ar saullēktu un saulrietu sagaidīšanu Cenas Tīreļa purvā līdz izbraucieniem pa dažādām upēm, Baltijas jūru, Rīgas kanāliem. Sākot ar septembri, rīkosim tālākus izbraucienus uz Slovēniju, Horvātiju, Zviedriju un Peru, lai paildzinātu vasaru un paplašinātu mērķauditoriju,» stāsta SIA SUP Adventures īpašnieks Kristaps Salens. Tāpat rudens un ziemas sezonā uzņēmums ir iecerējis turpināt iepriekšējā gadā iesākto, piedāvājot apmācības braukšanai ar SUP dēli Ķīpsalas peldbaseinā, kā arī organizējot tur sacensības un nodrošinot SUP polo spēles iespējas, kas patlaban notiek Āgenskalna līcī.

Pagaidām Latvijā SUP popularitātes augstākais vilnis vēl nav sasniegts, te viss vēl priekšā, jo citviet Eiropā tiek veidoti SUP aktīvistu klubi. Cilvēki ar šo dēli ne tikai izbrauc reizi vai divas, bet to pārvērš par pastāvīgu aktīvās atpūtas sastāvdaļu, sportu.

Visu rakstu Vienmēr kaut kur būs vasara lasiet 14. augusta laikrakstā Dienas Bizness.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Mana pieredze: Rada alternatīvu čipsiem
Mana pieredze: Rada transformējamu mēteli
FOTO: Aktīvās atpūtas un sporta izstādes norise Ķīpsalā

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra