Dienas Bizness

  • 20 pirmdiena,
    februāris

    Vitauts, Smuidra, Smuidris

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8572

    USD: 1.0650

Mazais biznessMana pieredze

Mana pieredze: Latvijā nespēj aptvert, kādēļ produkts maksā tik, cik tas maksā  47

Apvienojot mātes un meitas radošo lidojumu un spējas, radīts interjera un aksesuāru zīmols Puffy Decor

Zīmols izveidots 2016. gada rudenī, tas aptver gan dažādus mājas iekārtošanas elementus, piemēram, segas, pledus, grozus, paklājiņus, gan ziemai atbilstošus aksesuārus pieaugušajiem un bērniem – garās šalles, apaļšalles un cepures. Produktu pagatavošanai tiek izmantoti dabīgās merīnvilnas pavedieni.

Merino aitas vilnas tirgus vidējā cena ir 50 eiro par kilogramu. Vienam vidēji lielam pledam nepieciešami četri kilogrami, un preces cenu palielina arī ieguldītais roku darbs. «Pagaidām cilvēki Latvijā nespēj aptvert, kādēļ produkts maksā tik, cik tas maksā, tāpēc mūsu mērķis ir vietējos cilvēkus izglītot par šī materiāla izcelsmi, labajām īpašībām. Tikai izprotot tās, būs iespējams saprast materiāla pievienoto vērtību,» teic Jana.

«Citās Eiropas valstīs ir samērā liels pieprasījums, bet mazs piedāvājums. To redzam arī no intereses mūsu interneta veikalā, kas izveidots etsy.com. Ar šīs platformas palīdzību esam jau sasnieguši pircējus Francijā, Somijā, Vācijā,» stāsta Jana.

Visu rakstu Rada un ada kopā ar mammu lasiet 2. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Jaunākās ziņas kategorijā

Mana pieredze: Ar saviem uzvārdiem apliecina, ka mēbelēm būs ilgs mūžs

Mana pieredze: Ar saviem uzvārdiem apliecina, ka mēbelēm būs ilgs mūžs  8

Bērnu mēbeļu zīmols Tilibs&Lācis, sākot sērijveida ražošanu, mērķē uz tirdzniecības vietām, kurās iepērkas «vidējais eiropietis» Galdnieki Māris Tilibs un Ivars Lācis kopā mācījušies Rīgas Amatniecības vidusskolā, pēc tam katrs...

Reklāma