Bērnu lietusmēteļu ražotājs Rainy Art veidots kā skolēnu mācību uzņēmums, taču tā produkcija jau iekaro bērnu garderobes

Tā dibinātājas Alīna Anete Birnika un Zanda Plaude drīzumā plāno paplašināt produkcijas klāstu ar jauniem produktiem un nākotnē iecerējušas iekarot arī ārvalstu tirgus.

Veidojot biznesa plānus, viņas izprātojušās par daudzām citām idejām, arī daudzi apkārtējie cilvēki pret lietusmēteļu ideju bijuši skeptiski, taču beigās meitenes atkal atgriezušās pie šīs domas, nolemjot to īstenot ,un pirms gada sākušas izgatavot pirmos lietusmēteļus. Izveidots skolēnu mācību uzņēmums, ideja aizrullējusi, un pircēju, ņemot vērā apģērbu aktualitāti, netrūkst.

«Mēs ļoti ilgi domājām par to, kā produktu padarīt unikālu, jo lietusmēteļu tirgū ir daudz. Sapratām, ka mūsu mērķis ir izcelties. Pašas radījām lietusmēteļu dizainu un izlēmām fokusēties tieši uz bērnu lietusmēteļiem, jo izstrādājumu, kas paredzēti pieaugušajiem, tirgū netrūkst,» stāsta Z. Plaude. Galu galā izveidots piedāvājums bērniem no 4 līdz 6 gadiem.

Rainy Art lietusmēteļu izgatavošana ir ārpakalpojums - tos šuj kāds uzņēmums Daugavpilī.

Visu rakstu Krāsaini arī pelēkā dienā lasiet 19. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra