Mazais bizness

Papildināta galerija - Sākam biznesu: kam radās ideja par apakšveļu Kūsiņš?

Renāte Priede, speciāli DB, 15.07.2015

Jaunākais izdevums

Smukas, gudras un radošas – mūziķe Elizabeta Lāce, fotomodele Dana Stuce un arhitekte Irbe Šmite sevi spoži pieteica vasaras sākumā

Kopš š.g. 1. jūnija izveidota Kūsiņš lapa facebook.com vietnē, kas piepildīta ar uzmanību raisošām bildēm un video sižetiem. Nokļūt visu mediju uzmanības centrā gan nebija mākslinieču mērķis, tomēr viņu radītais produkts – etnogrāfiska un ekoloģiska apakšveļa neatstāja vienaldzīgus.

Straujā popularitāte

«Gribējām parādīt draugiem, bet iznāca parādīt pusei Latvijas, un aizgāja popularitātes vilnis,» atminas dizaineres. Tikai dažu dienu laikā Kūsiņa facebook profils ieguva pāri par 2000 sekotāju. Popularitāte uzliek atbildību gan pret sevi, gan savu darbu – Elizabeta, vērtējot zīmola ilgtspējību, atzīst, ka bieži ir novērotas ļoti labas idejas un uzrāviens, un tikpat ātri tas viss noplok. «Cenšamies sevi turēt tādā kā burbulī, kurā darbojamies tālāk uz priekšu, norobežojoties no komentāriem un izolējoties no popularitātes ietekmes.» Kūsiņa produkcija konceptuāli iekļāvās saulgriežu noskaņās. «Tāds furors ir tikai sākumā, pirms Jāņiem palaidām, tagad kļuvis mazliet mierīgāk no mediju puses, sāk nākt pasūtījumi, jāstrādā ar tiem un jādomā uz priekšu par nākamajam iecerēm. Jāstrādā lai pierādītu sevi,» turpina Dana. «Tagad sākas īstais darbs. Cik mēs pašas varam saprast savu dinamiku, cik mūsu rokas var paveikt. Esam ļoti nogurušas, maz gulējušas un laimīgas par to, kas šobrīd notiek. Pagaidām pieprasījums ir tāds, kuru spējam apmierināt,» saka Elizabeta.

Brīvģērbi

Trijotnes mērķis ir ne tikai tautisku stringu ražošana, kā tie jau pašā sākumā tika publiskajā vidē nodēvēti, bet brīvģērbu kolekcijas veidošana.

Visu rakstu Kūsiņa brīvģērbi personībām lasiet 15. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju uzņēmējas, kas radījušas tautiskas apakšveļas zīmolu Kūsiņš, izveidojušas jaunu apakšveļas kolekciju vīriešiem, liecina informācija Kūsiņš facebook.com vietnē.

Jau vēstīts, ka Kūsiņš zīmolu radījušas trīs draudzenes - mūziķe Elizabeta Lāce, fotomodele Dana Stuce un arhitekte Irbe Šmite.

Trijotnes mērķis ir ne tikai tautisku stringu ražošana, kā tie jau pašā sākumā tika publiskajā vidē nodēvēti, bet brīvģērbu kolekcijas veidošana.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai radot plašu ažiotāžu izraisījušu apakšveļas kolekciju, vēlāk ieturot pauzi, ir iespējams gan pazust, gan atgriezties?

Par to pārdomās dalās zīmola Kūsiņš radītājas un īpašnieces Irbe Šmite un Dana Stuce.

Nupat septembrī abu dāmu uzņēmums (SIA Kūsiņš) nosvinējis divu gadu pastāvēšanu. Kūsiņš sākotnēji bija divu radošu personību joks bez jebkāda priekšstata par biznesa organizāciju. Tagad ir pieredze un arī iegūtas teorētiskas zināšanas.

Zīmola grafiskais dizains novērtēts arī Latvijas gada preču zīmes konkursā un 2016. gadā saņēmis ievērojamā grafikas dizainera un mākslinieka V. Celma speciālbalvu par latvju zīmju lietošanu. «Tas mūs arī paceļ spārnos,» saka Dana, «sajutāmies ārkārtīgi īpatni, esot blakus magnātiem, starp visiem tiem lielajiem uzņēmumiem, kas balvas ceremonijā bija klāt.»

Komentāri

Pievienot komentāru