Niks Jansons un Nora Legzdiņa strādā pie interneta platformas Janson, kur tirgot izstrādājumus no kažokādām; ideālajā scenārijā tas ir autonoms bizness, kas strādā bez īpašas viņu pašu iesaistes

Šobrīd viņi piedāvā bērnu un pieaugušo bebrādas cimdus. Līdz šim jaunieši produkciju ir pārdevuši internetā, kā arī izmēģinājuši spēkus Latvijas Universitātes Inovāciju stendā t/c Riga Plaza. Tomēr Niks neslēpj, ka pagaidām apjoms ne tuvu nav tāds, kādu viņš vēlētos. Šobrīd tie ir vien 2 līdz 3% no vēlamā. «Zinām, ka internetā var pārdot, jo tas jau ir noticis, un zinām, ka var pārdot arī klātienē, taču mūsu fokuss būs internets, jo uzskatām, ka tā mūsdienās ir mums piemērotākā vide. Tagad visu var nopirkt, izmantojot telefonu, un arvien vairāk cilvēku tā iepērkas,» viņš stāsta. Niks prāto, ka preces, piemēram, kažokādas somiņas, varētu pārdot ar sociālo tīklu starpniecību, proti, ievietojot skaistas bildes Instagram un sasaistot tās ar iepirkšanās iespējām. Viņam ir doma zīmola piedāvātās lietas pozicionēt kā luksus preces. «Rīgā ir vairāki visai veiksmīgi veikali, kur tirgo kažokādas. Domāju, ka mēs internetā to varētu darīt labāk,» spriež Niks.

Pašreizējais jauno uzņēmēju mērķis ir pārdot divus līdz trīs produktus dienā.

Visu rakstu Grib izveidot biznesu, kas neprasa pieskatīšanu lasiet 27. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra