Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Māksliniecei Annai Kustikovai patīk radoši izpausties grafikā, kas iespējama pat peldkostīmā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Toreiz, pirms trim gadiem, auduma digitālās drukas tehnoloģija nebija tik attīstīta un apdruka bija pieejama tikai uz sintētiskiem audumiem. Ilgi domāju un izdomāju, ka peldkostīms ir tā lieta, kas nevarētu būt no cita auduma, un sāku tos taisīt,» stāsta Anna Kustikova, SIA Sin on the Beach īpašniece. Tādējādi viņas izvēli par labu peldkostīmiem noteica materiāls, jo viņa negribēja piedāvāt kleitas no sintētiska auduma. «Materiāls bija tas, kas pateica, kas jādara,» teic Anna.

Pieņemt lēmumu par labu savam biznesam viņai nebija sarežģīti, jo lielāko dzīves daļu viņa ir strādājusi kā brīvmāksliniece, vienmēr pati rēķinās ar saviem spēkiem un laiku. «Man patīk strādāt patstāvīgi, ar pašdisciplīnu nav nekādu problēmu. Esmu māksliniece pēc izglītības, bet vairākus gadus strādāju par stilisti un ļoti interesējos par modi, vēlējos savienot šīs divas aizraušanās, radīt apzīmētus apģērbus,» stāsta Anna. Viņas skatījumā apdruka ir peldkostīmu galvenā odziņa. Līdz šim viņai ir bijušas trīs Sin on the Beach kolekcijas, šovasar tiek veidota ceturtā, ar kuru iecerēts publiku iepazīstināt rudenī notiekošā modes pasākuma Riga Fashion Week ietvaros.

Pieredze skolo

Annas peldkostīmu projekta sākums gandrīz sakrīt ar bērna piedzimšanu – radot savu pirmo kolekciju, viņa atklāja, ka ir stāvoklī. «Nebija tā, ka man piedzima bērns, sēžu mājās un nezinu, ko darīt. Tiesa, šo jomu apvienošana ir sarežģīta. Iespējams, tādēļ viss notiek lēnāk,» viņa pieļauj.

Visu rakstu Mode arī pludmalē lasiet 29. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru