Jaunākais izdevums

Vēloties īrēt dzīvokli vai iegādāties mašīnu, nereti nākas dienām ilgi pārskatīt sludinājumus, lai atrastu īsto, turklāt bieži gadās, ka kāds cits kāroto «noceļ» no paša degungala, tāpēc scn.lv piedāvā sludinājumu monitoringu, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Mēs ietaupām laiku cilvēkiem, kuri meklē māju vai mašīnu. Ja cilvēks vēlas nopirkt, piemēram, 2004. gada Audi A4 un tobrīd sludinājumos nav piedāvājuma, katru dienu jāpārbauda, vai nav pievienots kāds jauns, jāpārlūko visi sludinājumi. Mēs reizi minūtē skenējam visus ss.lv un latauto.lv sludinājumus un izsūtām e-pastu, ja kāds no tiem atbilst meklētājam. Ja ir labs darījums, tas ļauj meklētājam pirmajam par to uzzināt. Ja nu vēl kāds meklē tieši to pašu, sludinājumi tiek izsūtīti reizē un vinnētājs ir tas, kurš pirmais piezvana sludinājuma ievietotājam,» raksturo Kristaps Kovaļevskis, sludinājumu monitoringa rīka scn.lv attīstītājs. Vaicāts, vai ss.lv nav pretenziju, ka scn.lv monitorē tajā ievietotos sludinājumus, Kristaps teic, ka viņu rīks nepārpublicē paziņojumus, bet tieši aizved cilvēkus uz ss.lv. Viņš gan piekrīt iespējai, ka tas varētu ss.lv samazināt apmeklētāju skaitu un «klikšķus», tomēr uzskata, ka rīks ss.lv pamatbiznesu netraucē.

Ideja par šādu rīku radās Kristapa draugam Sandrim Artemjevam. Viņš vēlējās iegādāties visai reti sastopamu mašīnu, par kuru sludinājumi tika pievienoti reizi vai divas reizes nedēļā, līdz ar to katra reize, kad bez rezultātiem tika caurskatīti sludinājumi, bija laika izšķiešana. Tā kā viņš ir programmētājs, Sandris «uzrakstīja» sev šādu programmiņu, lai taupītu laiku. Viņš par to pastāstīja Kristapam, kurš arī vēlējies to izmēģināt.

Visu rakstu Taupa laiku lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Veicas labāk, nekā cerēts

Anda Asere, 07.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Upstreak izstrādātā spēle Oligarhi ir populārās spēles Mafija mazāk vardarbīga versija

SIA Upstreak īpašnieks Kristaps Kovaļevskis nav liels galda spēļu fans, bet kopā ar draugiem bieži spēlē Mafiju. Tajā spēlētāji visi apsēžas un sadala lomas – «sliktie» un «labie». «Sliktie» zina, kādas lomas ir visiem citiem, bet «labajiem» jāmēģina atšifrēt, kurš ir kurš. Mafijas uzdevums ir «nogalināt» visus citus, kamēr labie izskaitļo, kuri ir sliktie. «Mafija ir perfekta spēle, ja vien nebūtu nogalināšanas. Tāpēc nolēmu uzlabot spēli un atteikties no šīs detaļas. Sākumā nekas nesanāca, jo Mafijā punktu skaitīšana balstās tieši uz nogalināšanu. Bija jāizdomā, kā panākt, lai spēle varētu funkcionēt bez tās,» saka Kristaps. Viņa skatījumā, spēle ir noderīga ne tikai, lai socializētos, bet arī ikdienai, jo var vērot un analizēt cilvēku uzvedību. «Piemēram, Katanā var izskaitļot, kādi kuram ir kauliņi un kam uzbrukt, bet dzīvē to īsti nevar izmantot, ja vien neesi milzīga uzņēmuma īpašnieks. Taču, ja Mafijā tevi kāds «apčakarē», vari secināt, ka esi pārāk lētticīgs, un vari mācīties būt uzmanīgāks,» saka Kristaps.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konsultāciju biznesā izdzīvo tas, kurš spēj piedāvāt plašu pakalpojuma klāstu ar pievienoto vērtību, un šāda ir arī Civitta Latvija attīstības stratēģija

SIA Civitta Latvija ir spējusi kāpināt apgrozījumu no 157 tūkst. eiro 2014. gadā līdz 769 tūkst. eiro 2017. gadā, tā ir iekļauta Dienas Biznesa un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā. «2018. gadā esam iecerējuši apgrozījumu kāpināt par 15-20%, turpināsim pērn iesāktos projektus publiskajā un privātajā sektorā, tostarp piesaistot ERAF fondu līdzekļus. Tāpat strādāsim pie projekta, kurā ir iesaistīti visi trīs Civitta Baltijas biroji, proti, biedrības Rail Baltica Business Network (RBBN) mērķis ir pulcēt kopā uzņēmējus Latvijā un ārvalstīs, lai apzinātu biznesa potenciālu saistībā ar vērienīgo Rail Baltica infrastruktūras projektu,» atklāj konsultāciju uzņēmuma SIA Civitta Latvija projektu vadītāja Anna Rozenfelde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazie uzņēmēji šogad turpina mīt gan tradicionālā biznesa taku un attīsta kafejnīcu, nelielas ražošanas un dzīvesstila biznesu, gan arvien dziļāk brien startup džungļos

2015. gadā dibināti nedaudz vairāk par 13 tūkstošiem uzņēmumu, liecina Lursoft dati. Šogad daudz tika diskutēts par mikrouzņēmuma nodokļa režīma izmaiņām, bet vismaz nākamgad tās nesekos, savukārt 2017. gads gan varētu būt pagrieziena punkts.

Sekojot jauno uzņēmēju gaitām DB lappusēs, secināms, ka šogad arvien lielāku aktivitāti izrāda t.s. startup jeb tehnoloģiju jaunuzņēmumi ar globālu skatījumu – Edurio piedāvā izglītības kvalitātes vadības rīku, ZoomCharts veido interaktīvu datu vizualizācijas programmatūras izstrādes komplektu, Cheeks Up strādā pie spēles, kas domāta bērniem un pieaugušajiem rehabilitācijas procesā, trenējot sejas, runas un rīšanas muskulatūru, mobilā lietotne AstroSecret piedāvā kalendāru sievietēm, kas aprēķina labvēlīgākās dienas bērna ieņemšanai, izmantojot astroloģijas metodi, mobilā lietotne Monea ļauj pārskaitīt naudu jebkuram cilvēkam no viedtālruņa numuru grāmatas, scn.lv piedāvā sludinājumu monitoringa rīku, bet Tactile Eyesight komanda neredzīgo bērnu izglītošanai iecerējusi sagatavot digitālos maketus taktilajām grāmatām, kuru failus var nosūtīt uz jebkuru vietu pasaulē un izdrukāt 3D printerī. Arī vietējam tirgum domāti projekti attīsta savu biznesu internetā, piemēram, StartupArt izveidojis platformu, kur iegādāties jauno mākslinieku darbus, bet svaigi.lv ir vietne, kur satikties pircējiem un zemniekiem. Daudzi uzņēmumi piesaistījuši investīcijas turpmākai attīstībai no riska kapitāla fondiem un biznesa eņģeļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveicei ir visvairāk pārvērtētā valūta pasaulē, liecina The Economist Big Mac Index 2017, kurā Šveice atkal ieņēmusi pirmo vietu.

1986. gadā radītais Big Mac indekss salīdzina McDonalds Big Mac burgera izmaksas dažādās valstīs.

Izmantojot ASV dolāru bāzi, 2017. gada indekss rāda, ka Big Mac Šveicē maksā 6,35 ASV dolārus, salīdzinot ar 5,06 ASV dolāriem ASV, kas nozīmē, ka Šveices franks ir pārvērtēts par 25,5 procentiem, ziņo thelocal.ch.

Komentāri

Pievienot komentāru