Taujāts pēc padoma citiem jaunajiem uzņēmējiem, kādas kļūdas parasti tiek pieļautas pārdošanā, SIA The Beard cosmetics īpašieks Nauris Strujevičs atbild, ka galvenais ir ticēt produktam vai pakalpojumam, proti, tam, kas tiek darīts.

Kā vēstīts, SIA The Beard cosmetics mājas apstākļos ražo bārdas kopšanas līdzekļus.

«Tad, kad esi paveicis iecerēto, apkārt pēkšņi parādās daudz pozitīvu viedokļu. Sākumā visiem ir ļoti liela skepse. Man teica – kas tās eļļas pirks, kam to vajag, tas ir par dārgu un tamlīdzīgi. Vajag būt pietiekami stūrgalvīgam,» viņš uzsver.

«Apzinos, ka tuvāko gadu ne centu nevarēs paņemt ārā. Uz to arī jābūt gatavam. Taču ir jādara, jādara, jādara, nedrīkst mest plinti krūmos. Atceros, kad nodibinājām fotografēšanas uzņēmumu, neviens neinteresējās par pakalpojumu. Gājām uz izstādēm, bet nekā. Tomēr ar laiku sāka uzrasties klienti, un šobrīd ir tā, ka nespējam izbraukāt visus pasākumus sestdienās un svētdienās. No tā dabūju mācību – vienkārši ir jāiet uz priekšu.

Ja pēc trim gadiem viss ir sākotnējā līmenī, tad gan ir jāmet mierā,» smejoties pauž uzņēmējs.

Visu rakstu Večiem arī gribas sevi palutināt lasiet 3. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra