SIA Mans Fifi, izveidojot savu ražotni, sper attīstības soli un tirgū ievieš vairākus jaunus ar tūrismu saistītus produktus
Pagājis apmēram pusotrs gads, kopš tūrisma inventāra ražotājs SIA Mans Fifi tirgū laida savu pirmo produktu – guļamtīklu, kas atšķirībā no šūpuļtīkla tiek ražots no elastīga izpletņa auduma un iztur pat 200 kg svara. To var iekārt ne tikai starp diviem kokiem, bet arī klintīs. Šī gada laikā uzņēmums attīstījis vēl daudzus citus ar tūrismu saistītus produktus. «Ideju ir ļoti daudz. Dažas no tām ir ļoti trakas un līdz reālam izpildījumam nenonāk. Iedvesmu produktiem es noskatu ārvalstu ceļojumos, jo ne viss ir jāizgudro no jauna. Var esošās lietas pilnveidot un uzlabot, lai tās aktīvās atpūtas piekritējiem kalpotu aizvien labāk. Tas ir gluži tāpat kā Apple neizgudroja telefonu, bet to nemitīgi pilnveido,» stāsta SIA Mans Fifi īpašnieks Raimonds Šūpulnieks.
FOTO: Printful trešā ražotne atvērta Latvijā
Sākotnēji Mans Fifi guļamtīklus šuva ārpakalpojuma sniedzējs, bet šo praksi R. Šūpulnieks pārtrauca diezgan ātri, jo uzzināja, ka sadarbības partneris paralēli darbu izpildei noskatījies viņa biznesa ideju un pats to sācis attīstīt. Visi kauliņi sakrita veiksmīgi, jo tieši pirms gada R. Šūpulnieks nolēma no Rīgas pārcelties atpakaļ uz dzimto pilsētu Cēsīm, kur radās iespēja iekārtoties koprades mājā Skola6. «Šī iespēja bija lieliska, jo ne vienmēr jauniem uzņēmumiem ir nepieciešams A klases birojs, bet tikai telpa, kurā pats var uztaisīt remontu un izveidot ražotni. Iegādājos šujmašīnas un nepieciešamos audumus, lai varētu sākt ražošanas procesu no nulles. Investēju visus savus uzkrājumus apmēram desmit tūkstošu eiro apmērā un vēl aizvien nopelnīto ieguldu uzņēmuma attīstībā,» atklāj R. Šūpulnieks.
Visu rakstu Produktu idejas rodas piedzīvojumos lasiet 14. septembra laikrakstā Dienas Bizness.