Vai radot plašu ažiotāžu izraisījušu apakšveļas kolekciju, vēlāk ieturot pauzi, ir iespējams gan pazust, gan atgriezties?

Par to pārdomās dalās zīmola Kūsiņš radītājas un īpašnieces Irbe Šmite un Dana Stuce.

Nupat septembrī abu dāmu uzņēmums (SIA Kūsiņš) nosvinējis divu gadu pastāvēšanu. Kūsiņš sākotnēji bija divu radošu personību joks bez jebkāda priekšstata par biznesa organizāciju. Tagad ir pieredze un arī iegūtas teorētiskas zināšanas.

Zīmola grafiskais dizains novērtēts arī Latvijas gada preču zīmes konkursā un 2016. gadā saņēmis ievērojamā grafikas dizainera un mākslinieka V. Celma speciālbalvu par latvju zīmju lietošanu. «Tas mūs arī paceļ spārnos,» saka Dana, «sajutāmies ārkārtīgi īpatni, esot blakus magnātiem, starp visiem tiem lielajiem uzņēmumiem, kas balvas ceremonijā bija klāt.»

Kūsiņa stringi nav tikai vai primāri apakšveļa. Tie ir daudznozīmīgi. Tā ir valkājama māksla īpašiem gadījumiem, «goda stringi», tā par pirmo kolekciju saka Irbe. Nupat, atzīmējot divu gadu jubileju, nāk klajā Kūsiņa otrā kolekcija. «Un tas ir līdzīgi, kā ar rokgrupas otro albumu, tas vienmēr ir risks,» saka Dana,

Abas autores ar savu otro kolekciju bija izvēles priekšā – vai iet Džilindžera ceļu un ar katru nākamo soli turpināt izspēlēt skandalozitātes kārti un šokēt vēl vairāk, vai gluži otrādi – doties pretējā virzienā un uz iegūtās popularitātes viļņa piesaistīt arī atturīgāku publiku, radot Calm sēriju. Otrais virziens arī biznesa ziņā ir praktiskāks. «Strādājām pie nēsājamākiem variantiem, bez rokām darinātiem izšuvumiem, vienkāršākiem, lētākiem. Jaunās kolekcijas brīvģērbi nav tik kliedzoši, tos, iespējams, izvēlēsies vairāk sieviešu, tas būs vieglāk pielietojams produkts,» skaidro Dana.

Visu rakstu Vai ir dzīve pēc stringiem lasiet 4. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Papildināta galerija - Sākam biznesu: kam radās ideja par apakšveļu Kūsiņš?
Latvieši radījuši tautiskus stringus Kūsiņš

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra