Iejūtas kurpju fejas lomā

Mazais bizness
2012. gada 4. decembris 08:20

Marmelādes darbnīcas radītie apavu aksesuāri ShoeBerry jau gozējas arī ārvalstu veikalu plauktos, bet uzņēmuma īpašnieces prātu nodarbina kāzu aksesuāru radīšana

Marmelādes darbnīcas īpašniece Agata Zariņa patlaban ar satraukumu gaida Ziemassvētku laiku, kad, līdzīgi kā citos gados, mazajā veikaliņā ienāks vairāk klientu. 


Pirms trīs gadiem, sākot biznesu, A. Zariņa DB atklāja savas ambīcijas par veikalu ķēžu atvēršanu gan tepat Latvijā, gan kaimiņvalstīs. Par spīti tam, ka ieceres nav īstenojušās, uzņēmēja atzīst, ka pārmaiņas notiek un tās ir tikai uz labu. Tāpat pirmais un vienīgais veikaliņš, kurš sākotnēji bija iecerēts tikai kā Marmelādes darbnīcas ražoto aksesuāru platforma, ieguvis citus vaibstus un tajā var atrast arī citu Latvijas ražotāju dizaina lietas.


Pagājušajā gadā Marmelādes darbnīcas paspārnē izveidojies jauns zīmols ShoeBerry – aksesuāri apaviem. «Man patīk skaisti apavi, un reiz izdomāju matu lentes pievienot klāt kurpēm. Secināju, ka izskatās glīti. Sāku domāt dažādus risinājumus, kā šo aksesuāru padarīt apaviem piemērotāku, proti, lai stiprinājums nespiestu,» stāsta A. Zariņa. Drīz vien apavu aksesuāri iemantoja pircēju mīlestību. 


«Sapratu, ka tā varētu būt atsevišķa niša. Divas reizes esmu bijusi starptautiskajā izstādē Diseldorfā, kur par jaunajiem aksesuāriem guvu labas atsauksmes un jau pirmos pasūtījumus, kas bija liela veiksme,» viņa atklāj. ShoeBerry aksesuāri atrodami veikalu plauktos Beļģijā, Nīderlandē un Vācijā, un tieši ar šo valsti A. Zariņa saista nākotnes plānus – notiek sarunas par sadarbību ar kādu izplatītāju, kura paspārnē ir 500 kāzu veikalu.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra