Jaunākais izdevums

Sasmēlusies pieredzi kosmētikas ražošanā, Kivvi Organic Cosmetics līdzīpašniece Agate Jurkovska-Kanča kopā ar vīru Kristapu Kanču ķeras klāt ekoloģisku tīrīšanas līdzekļu ražošanai, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Lai gan veikali ir pilni ar dažādiem tīrīšanas līdzekļiem, to vidū ir maz Latvijā tapušu, bet jo īpaši – ekoloģisku produktu. Tāpēc Agatei un Kristapam radās doma pievērsties šādam biznesam, un pērn viņi nodibinājuši ekoloģisku tīrīšanas līdzekļu ražošanas uzņēmumu SIA Purenn. Drīzumā tā gatavotie tīrīšanas līdzekļi nonāks tirdzniecībā. Lai izlauztos nozarē, kur nekas nav iepriekš darīts, ir liels izaicinājums un vajadzīgs gribasspēks, spītība, neatlaidība un liels darbs, turklāt šobrīd fairy ir kļuvis teju par apzīmējumu trauku mazgāšanas līdzeklim, līdzīgi kā autiņbiksītes tiek sauktas par pamperiem. «Es ķeru kaifu no katra jauna izaicinājuma – varu vai nevaru?» saka Agate. Pirms diviem gadiem viņa apmeklēja lielu ekoloģisko produktu izstādi un, klejojot pa plašajām zālēm, vēroja, kādus produktus piedāvā citi uzņēmēji.

«Saskatīju, ka ekoloģiskie tīrīšanas līdzekļi varētu būt laba nišas prece, ko mēs arī Latvijā varētu ražot,» stāsta Agate. Lai gan ideja radās jau tad, formulu un receptūru izstrāde prasīja laiku. Iespējams, to varētu izdarīt ātrāk, bet tas prasīja daudz darba un finanšu.

Šobrīd Purenn klāstā ir 20 produktu – trauku mazgāšanai, vannas istabām, dzīvojamām telpām, grīdām, stikliem. Īpaši Agate lepojas ar dzīvniekiem draudzīgo grīdu mazgāšanas līdzekli. «Esmu liela dzīvnieku mīļotāja un mājdzīvnieku deguni ir krietni jutīgāki nekā mūsējie, tāpēc izstrādājām šādu produktu, kura sastāvā nav aromātvielu,» viņa stāsta. Pagaidām sortimentā nav mazgāšanas līdzekļa veļai, bet tāds ir plānots; pagaidām Agate plašāk par to nestāsta. Tiek domāts arī par profesionālajiem tīrīšanas līdzekļiem.

Visu rakstu Pavisam cita opera lasiet 7. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Latvijas kosmētikas ražotāji turpina attīstību vietējā un eksporta tirgos un laiž klajā jaunus produktus, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Šo gadu plānojam beigt ar 25 līdz 30% apgrozījuma pieaugumu,» saka Agate Jurkovska-Kanča, Kivvi Organic Cosmetics (SIA Kiwi Cosmetics) līdzīpašniece. 2014. gadā šī uzņēmuma apgrozījums bija 105,9 tūkstoši eiro. Arī SIA Madara Cosmetics šogad plāno apgrozījuma pieaugumu aptuveni 30% apmērā. «Mēs esam turpinājuši attīstīties tādā pašā tempā kā iepriekš. Prognozētais realizācijas pieaugums ir līdzīgs kā iepriekšējos gados. Esam saglabājuši tempu,» saka Uldis Iltners, SIA Madara Cosmetics direktors. Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 3,03 miljoni eiro. Izaugsmes pamatā ir uzņēmuma attīstība eksporta tirgos, realizācija Latvijā ir saglabājusies iepriekšējā gada līmenī. Pašmāju tirgus ir sasniedzis zināmu briedumu. Šogad stabilus rezultātus uzrādījusi uzņēmuma ražotā kosmētikas līnija Mossa. «Mums ir veiksmīga sadarbība ar veikaliem Drogas. No nākamā gada plānojam pamazām iziet eksportā ar šiem produktiem,» atklāj U. Iltners. Šobrīd Mossa produkti veido nelielu daļu no uzņēmuma apgrozījuma – aptuveni 3%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzņēmumu pamanītu starptautiskās izstāžu halles plašumos, tam ir jāizceļas ar savu stendu un jāmudina apstāties, reaģējot uz ieraudzīto

Par atraktīva stenda izveidi domā lielākā daļa pašmāju uzņēmumu, šķērslis ir stenda ražošanas un tā transportēšanas izmaksas. Uzņēmumu pieredze, iekārtojot stendu, ir dažāda – vieni visu nepieciešamo aprīkojumu īrē uz vietas un to papildina ar uzņēmuma logo, informatīviem materiāliem, video projekcijām, citi stendu izgatavo Latvijā un to transportē uz starptautiskām izstādēm.

SIA Nordic Homes ārvalstu izstādēs izmanto pop-up tipa stendu, kam ir salīdzinoši vienkārša un viegla konstrukcija, tas ir mobils, tā uzstādīšana un nojaukšana ir vienkārša un ērta. Stenda vizuālais risinājums nepieciešamības gadījumā ir viegli maināms, pārdrukājot tā uzrakstus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Purenn sācis ražot arī veļas mazgāšanas līdzekļus

Dienas Bizness, 26.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kivvi Organic Cosmetics līdzīpašnieku dibinātais ekoloģisku tīrīšanas līdzekļu ražošanas uzņēmums SIA Purenn radījis jaunu produktu līniju – veļas mazgāšanas līdzekļus, informē uzņēmuma līdzīpašniece Agate Kanča.

Uz augu sastāvdaļu bāzes izstrādātie veļas mazgāšanas līdzekļi nesatur fosfātus, optiskos balinātājus un naftas pārstrādes vielas.

Jauno produktu klāstā ir veļas mazgāšanas līdzekļi bez aromāta, bērnu veļai, krāsainām drēbēm, universāls mazgāšanas līdzeklis, kā arī veļas mīkstinātājs, cietinātājs un palīgs gludināšanai. Jaunajiem produktiem ir septiņi dažādi aromāti – rudzupuķu, lavandas, kumelītes, alvejas, klinģerītes, avenes un bērza.

Purenn ražoto produktu klāstā līdz šim bija 20 produktu – trauku mazgāšanai, vannas istabām, dzīvojamām telpām, grīdām, stikliem.

Komentāri

Pievienot komentāru