Igaunijas lielveikalu grupas RIMI pērnā gada pārdošanas ienākumi ir bijuši 342 miljoni eiro, kas ir par 4,7% mazāk nekā gadu iepriekš, vēsta biznesa ziņu portāls BBN.
Igaunijas RIMI izpilddirektors Kristers Ostholms (Christer Östholm), skaidroja, ka citās Baltijas valstīs ienākumi no pārdošanas ir bijuši vēl zemāki nekā Igaunijā. RIMI Baltijā kopumā pārdevis preces 1,17 miljardi eiro apmērā, kas ir ievērojams samazinājums no 1,4 miljardiem gadu iepriekš.
K. Ostholms stāstīja, ka RIMI ir paredzējis tādu kritumu, bet uzskata, ka pārdošanas apjomi Igaunijā šogad palielināsies par 6%.
«Tagad pircēju izvēli vairāk ietekmē cena, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem,» K. Ostholms piebilda, skaidrojot, ka pircēji ilgāku laiku pavada apdomājot savus pirkumus un seko līdzi dažādām akcijām.