Jaunākais izdevums

Čikāgas uzņēmējs Hirals Sanghavi, kurš ar pūļa finansēšanas platformas Kickstarter palīdzību vēlējās savākt 20 tūkstošus ASV dolāru, lai radītu multifunkcionālu ceļojumu vējjaku, saņēmis vairāk nekā deviņus miljonus dolāru, raksta Time.com.

Viņš paredzēja, ka nepieciešamo naudas summu savāks 58 dienās, taču galu galā bija nepieciešamas vien septiņas stundas. Šī ir veiksmīgākā kampaņa apģērbu ražošanai Kickstarter vēsturē un ceturtā veiksmīgākā lapas vēsturē.

Viņa radītā vējjaka ietver tādas papildus ekstras kā iebūvēts kakla spilvens, acu maska un speciāla kabata tālruņa uzlādēšanai.

Patlaban gandrīz 45 tūkstoši atbalstītāju ir pasūtījuši 70 tūkstošus vējjaku cenu diapazonā no 89 dolāriem līdz 120 dolāriem, un tās piegādāt H. Sanghavi plāno novembrī.

29 gadus vecajam uzņēmējam ideja par šādas vējjakas izveidi radās, jo viņš regulāri ceļoja, lai apciemotu savu sievu. Viņš uzsvēris, ka pie sievas jāmēro garš ceļš un viņš nereti aizmirst savu kakla spilventiņu, tādēļ jaunu nākas pirkt lidostā. Tādēļ abiem radusies doma par šādu vējjaku.

Sanghavi sadarbojas ar četriem ražotājiem, lai izveidotu četrus dažādus vējjakas stilus un sāks tās tirgot internetā ar savas kompānijas Baubax palīdzību. Viņš līdz 2016.gadam cer vējjakas tirgot arī mazumtirdzniecības veikalā, un veidot arī jaunus produktus.

«Mēs neapstāsimies,» viņš teicis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas robotikas entuziastu projekts SumoBoy izpelnījies pūļa finansēšanas vietnes Kickstarter atzinību.

Kickstarter komanda atzinusi SumoBoy par «projektu, kas mums patīk» («project we love»).

Lai aizsāktu sumo robotu sacensībām paredzēto robotu SumoBoy rūpniecisku ražošanu, Latvijas robotikas entuziasti sāka pūļa finansēšanas kampaņu vietnē Kickstarter, kuras mērķis ir savākt 100 000 ASV dolāru (90 122 eiro), sacīja projekta pārstāvis Guntars Graiksts.

Trīs dienu laikā kampaņu ar 7950 ASV dolāriem (7168 eiro) atbalstījuši 19 cilvēki.

SumoBoy veido piecu cilvēku komanda, kas jau desmit gadus darbojas šajā lauciņā, un šo gadu laikā izdevies atrast līdzsvaru starp elektroniku, mehāniku un programmēšanu. «Komandas puišiem ir labi veicies dažādās sacensībās, un viņi ir iemācījušies veidot kvalitatīvus robotus, ar kuriem var piedalīties sacensībās,» teica Graiksts, uzsverot, ka tieši pašu pieredze ir viens no iemesliem, kāpēc produktam var prognozēt sekmes, jo, salīdzinot ar citiem tirgū pieejamajiem produktiem, SumoBoy trumpis ir kvalitāte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Animācijas režisore Signe Baumane, kura ievērību izpelnījusies ar savu pirmo pilnmetrāžas animācijas filmu Akmeņi manās kabatās, strādā pie jaunas filmas Mans laulību projekts un finansējumu vāc ar interneta platformas Kickstarter palīdzību, informē Nacionālais Kino centrs.

ASV, Ņujorkā dzīvojošā Latvijas režisore, māksliniece un scenāriste Signe Baumane platformas Kickstarter palīdzību veiksmīgi izmantoja jau savas pirmās pilnmetrāžas filmas finansēšanai – 2013. gada sākumā mēneša laikā apmēram 800 cilvēku atbalsts topošajai filmai Akmeņi manās kabatās ļāva savākt 50 780 USD, pārsniedzot pašu noteikto summu 42 800 USD. Kickstarter platforma ir tā sauktā «crowd-funding / pūļa finansēšanas» metode – kampaņas autori aicina cilvēkus visā pasaulē atbalstīt topošo filmu, pretī solot dažādas balvas, ieskaitot iespēju tikt iemūžinātam filmas titros, ielūgumus uz pirmizrādi un ekskluzīviem seansiem; Signe Baumane piedāvā arī savu iepriekšējo filmu kopijas, filmu oriģinālzīmējumus utt. 30 dienu laikā ir jāsavāc kampaņas autoru noteiktā summa, bet, ja tas nenotiek, atbalstītāji rezervēto naudu saņem atpakaļ un kampaņa mērķi nesasniedz.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Blindsave piedāvā aizsargtērpus basketbolistiem un iepriekšpārdošanas kampaņā pūļa finansējuma vietnē Kickstarter mērķē piesaistīt 30 tūkstošus ASV dolāru; līdz šim savāktā summa ir nedaudz vairāk kā 15 tūkstoši dolāru

«Kampaņas rezultāti pagaidām ir apmierinoši, jo ir izdevies radīt interesi par Blindsave produktiem. Pozitīvi, ka par produktiem interesējas ne tikai gala patērētāji, bet arī potenciālie izplatītāji, kuri mums jau pieprasījuši nosūtīt paraugus testiem,» saka Andis Blinds, Blindsave īpašnieks.

Kampaņa pūļa finansējuma vietnē Kickstarter (https://www.kickstarter.com/projects/1223632294/blindsave-protective-gear-that-adjusts-its-shape-t) ilgs vēl 13 dienas. Līdz šim produktus Kickstarter platformā pasūtījuši cilvēki gan no ASV, gan tuvējām kaimiņvalstīm un pat no Āzijas. «Salīdzinoši mazāka aktivitāte ir no Latvijas. Ja latvieši sarosīsies, tad, domāju, kampaņa arī savu rezultātu sasniegs,» saka A. Blinds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Viedpalīga ERNEST projekts piesaistījis gandrīz 18 000 dolāru

Lelde Petrāne, 07.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies viedpalīga ERNEST Kickstarter kampaņa, kas tika sākta 28.oktobrī. ERNEST ļauj ar viedtālruni pilnībā apvienot automašīnas, garāžas durvju un mājas vārtu kontroli.

ERNEST radītājs Artūrs Pumpurs atklāj, ka mēnesi ilgajā kampaņā projekts piesaistījis gandrīz 18 000 dolāru, kas esot liela summa. «Kopumā sasniegtais pasūtījumu apjoms ir diezgan iespaidīgs. Šobrīd personīgi sazināmies ar Kickstarter laikā iegūtajiem atbalstītājiem, kuri ir ieinteresēti produktu iegūt savā īpašumā,» stāsta Pumpurs.

Kampaņas laikā tika plānots piesaistīt 50 000 ASV dolāru. Lai gan mobilais sulainis neieguva visus līdzekļus, Pumpurs uzsver, ka dalība Kickstarter kampaņā uzņēmumam sniegusi lielu pieredzi un iespēju iepazīt ASV tirgu. «Šobrīd jau skaidri zinām, ka ERNEST pūļa finansējuma platformā startēs arī nākamgad. Esam iepazinuši Kickstarter auditoriju un pavisam drīz piedāvāsim viņiem jaunu produktu,» atklāj Pumpurs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Lai arī pūļa finansēšanas kampaņā neizdodas savākt cerēto, sumo robotus plāno piegādāt visiem atbalstītājiem

LETA, 24.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī Latvijas robotikas entuziastu projekts SumoBoy pūļa finansēšanas kampaņa vietnē Kickstarter cerēto 100 000 ASV dolāru (90 122 eiro) vietā savācis vien 20 070 dolāru (17 975 eiro), SumoBoy roboti tiks piegādāti visiem atbalstītājiem, sacīja projekta pārstāvis Guntars Graiksts.

Kampaņas mērķis bija sākt robotu rūpniecisku ražošanu. Taču projekta komanda mazos apjomos robotus var izgatavot pati, tāpēc tiks sākta privāta saziņa ar visiem 56 kampaņas atbalstītājiem, un viņi saņems savus SumoBoy robotus.

Tiks arī meklēti alternatīvi ceļi, kā attīstīt projektu. «Tā varētu būt gan jauna kampaņa līdzīgā vietnē Indiegogo, gan arī cita veida pieeja,» atklāja Graiksts, piebilstot, ka viens no virzieniem, kurā attīstīt sadarbību, ir mācību iestādes. «Esam saņēmuši ieinteresētas atsauksmes no dažādām mācību iestādēm gan Latvijā, gan ārvalstīs. Kickstarter nebija tā vieta, kur piesaistīt šos klientus, to tad darīsim tagad,» piebilda Graiksts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Jaunās paaudzes viedpalīgam ERNEST tiks uzsākta Kickstarter kampaņa

Dienas Bizness, 23.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

28. oktobrī sāksies Artūra Pumpura komandas izstrādātā viedpalīga ERNEST Kickstarter kampaņa. ERNEST ļauj ar viedtālruni pilnībā apvienot automašīnas, garāžas durvju un mājas vārtu kontroli.

Uzņēmuma Valet and Knave vadītājs A. Pumpurs ar pūļa finansējuma platformu Kickstarter plāno piesaistīt papildu līdzekļus, lai pilnveidotu savus jau starptautisku atzinību guvušos drošības risinājumus, kā arī veidotu jaunus produktus ERNEST vienotajā drošības sistēmā.

Kopā ar Kickstarter kampaņas sākšanos iznāks uzlabotā ERNEST versija, kurā automašīnu kontrolējošās ierīces Bluetooth Immobilizer izmērs samazināts vairāk nekā divas reizes un ierīce padarīta vizuāli neuzkrītošāka, īpašnieka automašīnu vēl vairāk nodrošinot pret zagļiem. Šis Bluetooth Immobilizer modelis būs sākumā ekskluzīvi pieejams Latvijas iedzīvotājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

FOTO: 26 tehnoloģiju produkti, kas Kickstarter piesaistījuši vairāk nekā vienu miljonu dolāru

Db.lv, 21.08.2018

Blink: 1,069 miljoni dolāru; projektu atbalstījuši: 6879

Mājas drošības kameras sistēma, ko vēlāk iegādājās Amazon

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja jaunajam uzņēmējam šķiet, ka viņš ir izgudrojis labu ideju, taču trūkst naudas finansējumam, jāmeklē veidi, kā to piesaistīt un Kickstarter ir viens no variantiem, raksta Business Insider.

Kickstarter tehnoloģiju sektors ir laba vieta, kur ieskatīties investoriem, taču, kā liecina statistika, visvairāk viņi iecienījuši viedtālruņus, viedās mājsaimniecības un virtuves iekārtas, kā arī austiņas.

Kaut arī Kickstarter projekta atbalstīšana var sniegt potenciāli labu atdevi, pastāv arī risks, jo daži produkti tā arī nekad neierauga dienasgaismu vai ierauga to daļēji, savukārt citi pēc pāris gadiem pārtrauc darbību, atstājot ieguldītāju ar tukšām rokām vai nevajadzīgu programmatūru.

Viens no populārākajiem Kickstarter produktiem ir Pono Music – Neila Janga MP3, kas piesaistīja vairāk nekā 6 miljonus dolāru no 18,2 tūkstošiem atbalstītāju, taču to pārtrauca ražot 2017.gadā. Pebble ar trīs projektu palīdzību piesaistīja vairāk nekā 43 miljonus dolāru, taču 2016.gadā pieteica bankrotu un tā aktīvus iegādājās Fitbit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Viedtālruņu mini rezerves baterijas CoalBit izstrādātāji startē KickStarter kampaņā

Anda Asere, 18.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viedtālruņu mini rezerves baterijas CoalBit izstrādātāji pūļa finansējuma vietnē Kickstarter vēlas piesaistīt 84 tūkstošus dolāru

Ideja par šādu produktu radās, jo saskārāmies ar dažādām ikdienas problēmām – uz dienas beigām viedtālruņu baterijas bija iztukšojušās, nereti nevarējām atrast, kur esam novietojuši mūsu telefonus vai, piemēram, atslēgas, vai vienkārši vēlējāmies, kaut dažādās situācijās pa rokai būtu kabatas lukturītis. Šīs mazās, bet kaitinošās problēmas, ar kurām dienu dienā saskaras cilvēki visā pasaulē, mēs vēlējāmies atrisināt viena kompakta produkta ietvaros. Tā ar mēs nonācām pie CoalBit – pēc iespējas mazāka ierīce, kas atrisinātu pēc iespējas vairāk problēmu,» stāsta Matīss Stepiņš, CoalBit projekta vadītājs. CoalBit jaudas banku izstrādājis uzņēmums GreyNut, kas ietilpst Draugiem.lv grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radītā biznesa ideja - Pārdomu kauliņi (Reflection Cubes) - pagājušajā nedēļā uzsākusi kampaņu kolektīvā finansējuma interneta vietnē Kickstarter, lai savāktu finansējumu ražošanai.

Pārdomu kauliņi ir piemēroti gan cilvēku individuālajai, gan komandu attīstībai, norāda to veidotāji. Ideja balstoties Aristoteļa, citu klasisko domātāju un Džozefa Pīpera filozofijā, ka ikviens cilvēks, līdzīgi kā savu fizisko ķermeni, var attīstīt arī raksturu un gribasspēku, bet tam nepieciešama sistemātiska vingrināšanās. 54 Pārdomu kauliņu jautājumi dažādās kombinācijās sniedz gandrīz 100 000 alternatīvu risinājumu un rosina aizdomāties par dzīves lielajiem mērķiem un veidiem, kā tos sasniegt.

Pārdomu kauliņu Kickstarter kampaņa atrodama šeit: https://www.kickstarter.com/projects/reflectioncubes/reflection-cubes

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvietes radīta indukcijas tējkanna Kickstarter kampaņā 38 stundās savāc prasītos 150 000 eiro

LETA, 19.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijā dzīvojošas latvietes radīta elektriskās indukcijas moderna dizaina tējkanna Miito pūļa finansēšanas vietnē Kickstarter pirmajās 38 stundās savākusi prasītos 150 000 eiro, bet pašlaik, kad līdz kampaņas noslēgumam atlikušas 25 dienas, savākts 275 001 eiro, aģentūru LETA informēja Miito veidotāja Jasmīna Grase.

Kā stāsta Grase, Miito ir tējkanna, kas strādā uz magnētiskās indukcijas pamata. Tējkannas diskveidīgā pamatne ģenerē elektromagnētisko lauku, kas savukārt uzsilda dzelzs stienīti, kas ievietots šķidruma traukā un turas perpendikulāri pamatnei. «Uz pamatnes var likt jebkuru šķidruma trauku - krūzi, klasisko tējkannu - un, ievietojot tajā sildelementu, tiks uzsildīts jebkurš šķidrums,» piebilst Grase.

«Projektu sākām pērn janvārī, bet rudenī tas tika atrādīts dizaina izstādē Nīderlandē, kur kļuva par sensāciju,» turpina Grase. «Vairākas kompānijas piedāvājās nopirkt no mums tiesības uz produktu, un mēs varējām tās pārdot, bet tas produkts pēc gada parādītos plauktā kā tējkanna «numur x». Tas ir gaužām garlaicīgi.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Negūst pietiekamu pūļa finansējumu vieda portatīvā lādētāja projektam

LETA, 19.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar savāktiem 15 853 ASV dolāriem (14 021 eiro) nesekmīgi noslēgusies uzņēmuma Draugiem grupa pūļa finansējuma vietnē Kickstarter uzsāktā kampaņa, kuras mērķis bija savākt 84 000 ASV dolāru (74 263 eiro) vieda portatīvā lādētāja CoalBit attīstībai, aģentūra LETA uzzināja vietnē Kickstarter.

Kā redzams projekta mājaslapā kickstarter.com/projects/914874115/coalbit-the-smart-mini-powerbank, projektu kopumā atbalstījuši 366 atbalstītāji.

Sarunā ar aģentūru LETA CoalBit projekta vadītājs Kristiāns Līcis sacīja, ka projekts nav saņēmis tik lielu atbalstu, kā cerēts, tomēr interese bijusi pietiekoši liela, lai domātu par tālāko attīstību. Pagaidām projekts ir zem jautājuma zīmes, piebilda Līcis.

Kā ziņots, CoalBit ir piecus centimetrus augsts un 3,5 centimetrus plats oglītes formas portatīvais lādētājs jeb power bank', kurā iebūvēta 560 miliampērstundu (mAh) liela baterija, kas, pēc izgatavotāju vārdiem, ir gana, lai nodrošinātu mobilās sarunas trīs stundu garumā, sērfošanu internetā divu stundu garumā vai mūzikas klausīšanos 10 stundu garumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latviešu izgudrotais Leg&Go ritenis Kickstarter kampaņā savācis prasītos 60 000 USD

Dienas Bizness, 14.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radītā biznesa ideja – bērnu līdzsvara ritenis Leg&Go - kolektīvā finansējuma interneta vietnē Kickstarter savākusi finansējumu ražošanai, informē uzņēmumā. Ražošanai nepieciešamā summa kampaņā bija norādīta 60 000 USD. Tā savākta trīs nedēļu laikā.

Db.lv jau vēstīja, ka latvieši nākuši klajā ar jaunu izgudrojumu, sākot ražot bērnu līdzsvara ritentiņu Leg&Go, kas transformējams vēl 8 dažādos riteņos. Šīs astoņas modifikācijas ļauj bērnam lietot šo riteni no 8 mēnešu līdz 6 gadu vecumam.

Leg&Go veidots no bērza koksnes. Skrūves ļauj patstāvīgi regulēt vajadzīgo izmēru.

Leg&Go ideja radusies inženierim Egonam Garklāvam, pētot līdzsvara ritentiņus, ko izmantojuši viņa mazbērni - tie visi bijuši pārāk neērti, neergonomiski un grūti transformējami, lai pielāgotos katra braucēja vajadzībām. Tāpat komanda arī sapratusi, ka bērniem riteņi ļoti ātri paliek par mazu, tāpēc viņi vēlējušies radīt produktu, kas mazajiem kalpos ilgāk par vienu vai divām vasarām. Tieši tāpēc Leg&Go ir izturīgs un veidots no kvalitatīvām detaļām. Arī komforts un drošība bija viena no prioritātēm, tam ir ne tikai dabiskā amortizācija, bet arī stūrēšanas ierobežotājs, bremzes uz skrejriteņa modeļa un lielāks priekšējais ritenis, kas izlīdzina braucienu pāri izciļņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Režisorei Signei Baumanei izdodas Kickstarter kampaņa

Lelde Petrāne, 27.02.2017

Režisore Signe Baumane un filmas «Mans laulību projekts» līdzproducents Stērdžiss Vorners

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Animācijas režisore Signe Baumane, pārciešot krietnus uztraukumus kampaņas pēdējās dienās un zaudējot piecus kilogramus svara, tomēr savākusi finansējumu savai jaunajai pilnmetrāžas animācijas filmai Mans laulību projekts – 30 dienu laikā 1562 atbalstītāji ieskaitījuši filmas kontā 132 773 USD, arī Latvijas palīdzība bijusi ievērojama.

ASV, Ņujorkā dzīvojošā Latvijas režisore, māksliniece un scenāriste Signe Baumane strādā pie savas otrās pilnmetrāžas filmas Mans laulību projekts / My Love Affair With Marriage, kas atbalstīta arī Nacionālā Kino centra projektu attīstīšanas konkursā, Signei sadarbojoties ar Latvijas filmu studiju Lokomotīve. Filma būs personisks stāsts, kura centrā ir autobiogrāfisks tēls – jauna sieviete Zelma, kura tic, ka mīlestība un laulība ir vissvarīgākās lietas dzīvē, tomēr vienmēr kaut kas «noiet greizi». Šobrīd finansējums nepieciešams filmas skaņu celiņa izveidošanai, komponista un aktieru honorāriem, skaņu ierakstu studijas īrei utt. Platformā Kickstarter nepieciešamā summa bija noteikta 124 670 USD apjomā, vēl nedēļu pirms kampaņas beigām trūka vairāk nekā puse.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

FlyCap fonds: AirDog komandai ir handikaps pār citiem dronu nozares spēlētājiem

LETA, 12.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezpilota lidaparāta AirDog komandai ir handikaps pār citiem dronu nozares spēlētājiem, un viņi to izmantos, aģentūrai LETA sacīja viens no AirDog investoriem, fonda FlyCap valdes loceklis Jānis Liepiņš.

Kā stāstīja Liepiņš, FlyCap par AirDog zinājuši un interesējušies vēl pirms Kickstarter kampaņas, bet investēt nolemts vēlāk, kad kļuva skaidrs, ka produkts cilvēkiem patīk. «Zinājām un interesējāmies par AirDog vēl pirms Kickstarter, bet pēc Kickstarter par viņiem interesējās visi,» stāsta Liepiņš. «Līdz ar to arī mums likās interesanti «iestartēt» brīdī, kad ir jau kāds, kurš noticējis.»

Runājot par citām AirDog kvalitātēm, Liepiņš minēja uzņēmuma komandu. «Noteikti patika komanda, kas bija ļoti aktīva un godam pārstāvēja arī starptautiskajā arēnā. Viņi ir ļoti profesionāli,» turpina Liepiņš. «Un arī produkts, jo produkts izceļas uz vispārējā dronu piedāvājuma, un ir ļoti labi «nomārketēts».»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pūļa finansējuma vietnē Kickstarter savākti nepieciešamie 250 000 ASV dolāru (213 000 eiro) jauna bezpilota vadāmā lidaparāta AirDog modeļa ADII attīstīšanai, liecina informācija Kickstarter mājaslapā.

Ceturtdienas rītā bija savākti 258 994 dolāri (220 000 eiro). Plānots, ka kampaņa ilgs līdz rītdienai, 11.augustam.

Kampaņas laikā jau pilnībā izmantots izdevīgākais piedāvājums par 999 ASV dolāriem (875 eiro) iegūt savā rīcībā vienu jaunā modeļa bezpilota lidaparātu, kura piegāde saskaņā ar plānu sāksies uzreiz pēc kampaņas beigām.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Sākta pūļa finansējuma piesaiste jauna Airdog modeļa attīstīšanai

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Displio piegādāti visiem Kickstarter kampaņas atbalstītājiem; tirgo par 130 eiro

LETA, 26.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Personificējamais Wi-Fi ekrāns Displio piegādāts visiem Kickstarter kampaņas atbalstītājiem un nu sākta arī Displio tirdzniecība internetā, sacīja ierīces veidotāju pārstāvis Jānis Palkavnieks.

Kā norādīja Palkavnieks, pirmie, kas pūļa finansēšanas vietnē Kickstarter pasūtīja Displio, to saņēma jau pērn septembrī, bet nu šis process ir noslēdzies un pašlaik sākta Displio tirdzniecība internetā, un tas ir pieejams iegādei visiem interesentiem vietnē getdisplio.com (cena 130 eiro).

Latvijā tapusī ierīce Displio kolektīvā finansējuma vietnē Kickstarter savāca nepieciešamos 65 000 ASV dolāru (59 409 eiro), ar 1113 atbalstītāju palīdzību kopumā savācot 154 814 ASV dolārus (141 498 eiro).

Displio ir aprīkota ar 2,7 collu diagonāles E-ink ekrānu un vizuāli atgādina modinātāju. Tā aprīkota arī ar skaļruni, iebūvētu akumulatoru un sensoriem, kuri nosaka tās novietojumu un atbilstoši ekrāna orientāciju. Displio esot vienkārši lietojams un teju jebkurām vēlmēm konfigurējams ekrāns. Tas var rādīt kalendāra atgādinājumus, ienākošos e-pastus, laika ziņas, Twitter vai Facebook jaunumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Florbola vārtsargu ekipējuma izgatavotājs SIA Blind Save paplašina darbību, piedāvājot aizsargtērpus arī basketbolistiem; šodien sāk pūļa finansēšanas kampaņu Kickstarter vietnē

Uzņēmuma stiprā puse florbolā ir tieši aizsargu izgatavošana, turklāt tādu, kurus neredz un kas atrodas zem tērpa. Reiz viens potenciālais partneris ieminējās, ka uzņēmums varētu paplašināt savu darbību tieši dažādu aizsargu ražošanā. «Gadu par to domājām un nonācām līdz tam, ka uztaisījām aizsargus basketbolistiem, kas pieņem cilvēka ķermeņa formu. Kad to uzvelk, pirmajā mirklī aizsargs var šķist ciets un neelastīgs, taču, jo vairāk spēlētājs iekarst, jo mazāk jūt aizsargus,» stāsta Andis Blinds, SIA Blind Save un zīmola Blindsave īpašnieks. Uzņēmuma jaunie basketbola aizsargi der arī citiem iekštelpu sporta veidiem, piemēram, handbolam, futzālam. «Palielinot aizsargu biezumu, varam iet arī ekstrēmajos sporta veidos,» teic Andis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijā radīta robota masveida ražošanai Kickstarter kampaņā cer savākt 100 000 eiro

Dienas Bizness, 24.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radīts jauns, inovatīvs start-up uzņēmums Robot-Nest, kas ražo programmējamus cīņas mini robotus SumoBOY. Uzņēmums nupat uzsācis Kickstarter kampaņu ar mērķi savākt 100 000 eiro finansējumu masveida ražošanas uzsākšanai un produkta atpazīstamības veicināšanai globālā mērogā, informē SumoBOY projektu vadītājs Egdars Dudko.

SumoBoy ir programmējams, uz Arduino mikorkontrolieri balstīts mini sumo robots, kura pamatuzdevums ir piedalīties robotu sumo sacensībās. Robota programmēšanā tiek izmantota C un C++ programmēšanas valoda. Montāžas plate paredzēta elektronikas un programmēšanas pamatu apguvei. Komplektā iekļauti vairāki desmiti komponenšu, kas ļauj izprast un apgūt robotu darbības pamatprincipus, kā arī iemācīties programmēt.

Visi SumoBOY komandas dalībnieki pārstāv Latvijas robotikas kopienu un ir ilggadēji robotikas entuziasti ar daudzu gadu pieredzi. «Esam uzvarējuši teju visās vietējās un starptautiskajās sumo robotu sacensībās, tāpat esam organizējuši vairākus jauniešu pulciņus un pasākumus. Uzkrātā pieredze un zināšanas ļāvušas radīt pasaules mērogā pirmo profesionālo mini sumo robotikas komplektu,» stāsta uzņēmuma Robot-Nest valdes priekšsēdētājs Agris Nikitenko.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Blindsave neizdodas Kickstarter savākt nepieciešamo finansējumu; uzņēmums sāks masveida ražošanu

Žanete Hāka, 21.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmuma Blindsave finansējuma piesaistes kampaņa vietnē Kickstarter, taču nepieciešamos līdzekļus nav izdevies savākt, tomēr tas kompānijas plānus nekavē un janvārī tiks uzsākta masveida ražošana.

Kompānijas mērķis bija 30 tūkstoši eiro, bet izdevies savākt 25 tūkstošus eiro.

Uzņēmuma īpašnieks Andis Blinds stāsta: «Ar Kickstarter kampaņas rezultātiem esam apmierināti, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai savākt naudu. Tā bija daļa arī no mūsu mārketinga kampaņas, kuras mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību, kas mums ir izdevies, jo par mums rakstīja tādi pasaulē ievērojami mediji kā Yahoo Sports, Yahoo Tech un Digital Trends, kā arī interesi par mums izrādīja vairāki potenciāli investori. Šobrīd ar vienu no tiem notiek pārrunas, kas varētu noslēgties pēc Jaunā gada.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interjera gaismu zīmols Moodberries uzsāk pūļa finansēšanas kampaņu vietnē Indiegogo ar mērķi iegūt finansējumu 26 tūkstošu dolāru apmērā

«Lai gan liela daļa šķiet noguruši no šādām kampaņām, tās aizvien ir labs veids, kā pārbaudīt globālo tirgu, iegūt lojālus klientus un gūt publicitāti. Moodberries tipa produkti nav biežs viesis pūļa finansēšanā, tāpēc ceram pārsteigt publiku ar ko interesantu,» saka Kristiāns Līcis, SIA GreyNut vadītājs. Vaicāts par šī projekta ambīcijām, viņš teic, ka tās esot lielas – veiksmīga Indiegogo pūļa finansēšanas kampaņa (https://www.indiegogo.com/projects/moodberries-lights-with-personality#/) un produkta masveida ražošana. K. Līcis uzskata, ka Moodberries ir potenciāls būt lielam spēlētājam interjera dizaina pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar GreyNut vadītāju Kristiānu Līci

Lelde Petrāne, 08.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA Greynut vadītājs Kristiāns Līcis. SIA Greynut izstrādā un ražo dažādus inovatīvus elektronikas un IT sistēmu risinājumus. «Uzņēmumu pirms 3 gadiem dibināju kopā ar Kasparu Škerbu un šajā laikā esam piesaistījuši arī investorus. Mums pašlaik ir 3 aktīvi projekti – 1) 99ledballoons, kas tirgo LED balonus un LED balonu sistēmas dažādos izmēros gan mājas ballītēm, gan lieliem pasākumiem; 2) Luxafor gaismiņas, kuras var izmantot darbinieki, kuri strādā atvērtā tipa ofisos, lai ar zaļu/sarkanu gaismu parādītu vai konkrētā brīdī esi pieejams un pie Tevis var nākt runāties, vai arī esi aizņemts. Kā arī - ar gaismu palīdzību var uzzināt par ienākošajiem epastiem utt; 3) Bindio velosipēdu novietnes ar iebūvētu ķēdi un elektronisko slēdzeni, kas saslēdzama/atslēdzama ar telefonu. Tas ļauj lietotājam atteikties no savas ķēdes vadāšanas līdzi. Visiem mūsu projektiem ir opcijas, kuras mēs piedāvājam vienīgie pasaulē, tas arī padara mūs unikālus. Pašlaik komandā esam 5 cilvēki,» stāsta K. Līcis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pats galvenais veiksmīgai pūļa finansējuma kampaņai ir laba sagatavošanās – stratēģijas izstrāde un potenciālo interesentu «uzsildīšana»

Tā uzskata pūļa finansējuma platformas Indiegogo evaņģēlists Paskāls Kondamins (Pascal Condamine).

Sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmums Blindsave ir īstenojis pūļa finansējuma kampaņu. Tajā gan tam neizdevās sasniegt izvirzīto finansiālo mērķi, bet kopumā ar kampaņu Blindsave vadītājs Andis Blinds bija apmierināts, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai piesaistīt finansējumu, bet tā bija arī daļa no mārketinga pasākumiem, kuru mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību. «Viens no lielākajiem izaicinājumiem, kas faktiski arī nosaka to, cik veiksmīga būs kampaņa, ir panākt to, ka potenciālie pircēji apmeklē produkta sadaļu konkrētajā platformā. Proti, ir jāpanāk cilvēku plūsma uz šo sadaļu. Ja tās nebūs, tad arī par produktu neviens neuzzinās un to nepirks. Tieši tādēļ ļoti svarīgs ir mārketinga atbalsts, kas nozīmē arī finanšu investīcijas. Daudziem ir ilūzija, ka pietiks tikai izveidot glītu produkta sadaļu platformā un viss notiksies. Diemžēl tā tas nav, ir jāiegulda visai lieli līdzekļi mārketingā, ko daudzas startup kompānijas nevar atļauties,» saka A. Blinds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

FOTO: Lucavsalā prezentē pirmos AirDog; attīstībā kopumā investēti 3,5 miljoni eiro

Zane Atlāce - Bistere, 15.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmie bezpilota lidaparāti AirDog, kas aprīkoti ar GoPro kameru, sākuši ceļu pie saviem pasūtītājiem Vjetnamā, Āfrikā, Jaunzēlandē, Eiropā. Tikmēr idejas autori jau ir iezīmējuši vīziju, kādam jāizskatās AirDog 2, pastāstīja AirDog idejas autors Edgars Rozentāls.

Pirmos klientiem paredzētos lidaparātus AirDog ceturtdien prezentēja Lucavsalā. Drona spējas demonstrēja Latvijas čempions veikbordā Dmitrijs Zeiglišs.

AirDog attīstībā kopumā līdz šim ieguldīti 3,5 miljoni eiro. Investīcijas piesaistītas gan pūļa finansēšanas vietnē Kickstarter, gan strādājot ar riska kapitālu.

Eiropā šāda lidaparāta cena ir aptuveni 1700 eiro, pastāstīja E.Rozentāls. Pašlaik AirDog iespējams iegādāties, tikai pasūtot iepriekš, piegāde notiek aptuveni 90 dienu laikā. Bet jau nākamgad plānots, ka produkti būs pieejami veikalos, vispirms ASV. Interesei par AirDog izplatīšanu izrādījuši apmēram 400 izplatītāji 60 pasaules valstīs. Līdz gada beigām uzņēmums plāno piegādāt gan vairāk nekā 1100 produktus, kuri iegādāti iepriekšpārdošanā Kickstarter, gan tos, kuri pārdoti pēc šīs kampaņas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas uzsākta pašmāju uzņēmuma AirDog jaunākā bezpilota lidaparāta ADII jeb AirDog 2 tirdzniecība. Līdz 29. oktobrim iepriekšpārdošanā un arī pēc preču nonākšanas veikalā jaunāko latviešu radīto drona modeli Baltijas tirgū varēs iegādāties tikai interneta veikalā lattelecomveikals.lv, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Turpinot attīstīt Latvijā radīto dronu, AirDog izveidojis tehnoloģiski vēl spēcīgāku lidojošo kameru – ADII. Jaunajā modelī ieviesti vairāki uzlabojumi, lai piedāvātu dronu bezceļu riteņbraukšanas, slēpošanas, motociklu ekspedīciju un citu aktīvās atpūtas piedzīvojumu iemūžināšanai.

Jaunajā dronā iestrādāta 3D lidojuma ceļa noteikšanas funkcija, kas ļauj noteikt tā virzīšanās trajektoriju un tādejādi iepriekš paredzēt, no kādiem šķēršļiem lidaparātam būs jāizvairās. Ir uzlabots akumulatora darbības ilgums, un piedāvājumā ir video režīms, kas ļauj filmēt ne tikai darbību, bet arī gleznainus apkārtnes skatus. Tāpat kā pirmais AirDog drons, arī ADII ir pilotējams ar vadības aproci, kas lietotājam filmēšanas laikā nodrošina neierobežotas iespējas pilnīgai kustību brīvībai gan aktivitātēs uz sauszemes, gan ūdenī. Kā norāda tā ražotāji, šobrīd ADII dronam tirgū analogu konkurentu nav.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban AirDog klientiem nosūtījis jau vairāk nekā 1000 produktu, Dienas Bizness rīkotajā Baltijas M&A un privātā kapitāla forumā sacīja kompānijas līdzdibinātājs Agris Ķipurs.

Kopējais produktu skaits, kas ir pasūtīts, pārsniedz 2000, tādējādi pirmspārdošanas posmā piesaistot vairāk nekā 2,5 miljonus dolāru.

«Biznesa sākumā bijām grupa ar jauniem uzņēmējiem,» viņš stāsta par biznesa uzsākšanu. Sākotnēji bija grūti atrast kādu riska kapitāla naudu, tādēļ bija jāmeklē citi veidi, kā piesaistīt naudu, taču iesaistījāmies crowdfunding kampaņā Kickstarter, kas piesaistīja 1,3 miljonu eiro. Kampaņā prezentējām konceptu, tad izveidojām prototipu un izsūtījām pirmos modeļus. 2015.gada martā piesaistījām 2,5 miljonu dolāru investīcijas,» par uzņēmuma attīstību stāstīja A. Ķipurs.

2015.gada oktobrī kompānija nosūtījusi pirmos produktus klientiem, pēc testēšanas saņēmusi tūkstošiem atsauksmju, kā rezultātā produkts uzlabots, līdz produkta radītāji uzskatīja, ka to var tirgot mazumtirdzniecībā. Jūnijā uzņēmums uzsācis mazumtirdzniecību deviņās pasaules valstīs un pārdošanas apjomi pārspēj ražošanas kapacitāti, uzsver uzņēmuma pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru