Pasaulē

Vācijas ražotājam Kärcher nepatīk, kā tiek izmantots tā zīmols

Lelde Petrāne, 20.10.2016

Jaunākais izdevums

Vācijas augstspiediena produktu ražotājs Kärcher vērsies pie Francijas prezidenta vēlēšanu kampaņas kandidātiem, prasot pārtraukt izmantot tā zīmolu diskusijās par noziegumiem, vēsta thelocal.de.

Vārds Kärcher Francijas politiskajā valodā iegāja 2005. gadā, kad toreizējais iekšlietu ministrs Nikolā Sarkozī apmeklēja vietu, kur tika nošauts 11 gadus vecs zēns. Toreiz viņš iedzīvotājiem solīja apkarot noziedzību sakot: «Sākot ar rītdienu, mēs iztīrīsim šejieni ar Kärcheriem.»

Uzņēmums norāda, ka kopš tā brīža ir pagājuši jau 11 gadi, bet tā zīmols joprojām tiek izmantots, to sasaistot ar politiskiem, strīdīgiem un negatīviem problēmjautājumiem. Tas kaitējot uzņēmumam, tā vērtībām un klientiem.

Sarkozī, kurš prezidenta amatu ieņēma no 2007. līdz 2012.gadam, atkal vēlas atgriezties šajā krēslā.

Kärcher norāda: «Jau vairākus mēnešus mēs esam pamanījuši, ka uzņēmuma vārds regulāri tiek izmantots uz politiskās skatuves kontekstā, kas ir raksturojams kā jūtīgs, lai neteiktu vairāk.»

Uzņēmums prasa respektēt tā zīmolu un vārdu Kärcher izmantot, tikai runājot par tā produktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas uzņēmumu grupas “Kärcher” valdes loceklis Mihaels Hausermans, tiekoties ar Latvijas premjeru Krišjāni Kariņu, apstiprināja uzņēmuma ieceri par jaunas ražotnes izveidi Latvijā.

Tajā plānots izveidot 200 darba vietas. Jaunā investīciju projekta realizācija notiek ciešā sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA).

Sākotnēji uzņēmums Latvijā ražos rezerves daļas komunālo dienestu automašīnām, kuras pielāgotas dažādu saimniecisku funkciju veikšanai kā, piemēram, ielu uzturēšanai, bet pēc vēlāk plānots uzsākt arī šo automašīnu komplektēšanu. Šīs produkcijas galvenā mērķauditorija ir pašvaldības, dārzkopības uzņēmumi, kā arī uzņēmumi, kuri nodarbojas ar ainavas veidošanu un teritoriju iekārtošanu.

“Kärcher” jau ir iegādājies ražošanas telpas Jelgavas novada Cenu pagasta Raubēnos, Langervaldes ielā 5, kur tiks ierīkota ražotne un izveidota noliktava.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Palīgs teritoriju uzkopšanai visa gada garumā – “Kärcher Municipal” mašīnas

Sadarbības materiāls, 05.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzfunkcionālās “Kärcher Municipal” komunālās mašīnas – ērts un ekonomisks palīgs jebkuram pielietojumam visu gadu, piemēram, ainavu veidošanai, ietvju, ielu un laukumu tīrīšanai, tāpat arī sniega šķūrēšanai, apūdeņošanai un ceļa segumu mazgāšanai. Iespējams izvēlēties iekārtas dažādiem darba apstākļiem, specifikai un atbilstoši kopjamās teritorijas lielumam, sākot no kompaktām mašīnām šaurām ietvēm ar viena kubikmetra gružu tvertnēm līdz lieljaudas slaucīšanas mašīnām, kas savāc līdz sešiem kubikmetriem netīrumu.

Risinājums gaisa kvalitātes uzlabošanai pilsētvidē

Viena no būtiskām priekšrocībām, izvēloties “Kärcher Municipal” komunālās mašīnas ielu tīrīšanai, ir daļiņu PM10 koncentrācijas samazināšana gaisā, jo iekārtas spēj uzreiz visus netīrumus no ceļiem un ietvēm iesūkt atkritumu tvertnē. Tādējādi tīrīšanas laikā neveidojas putekļu mākoņi, padarot tīrīšanas procesu draudzīgāku gan videi, gan arī pilsētas iedzīvotājiem un viesiem. Komunālās mašīnas ir sertificētas atbilstoši augstākajiem putekļu kontroles standartiem. To dzinēji atbilst stingrām izplūdes gāzu emisiju standarta ierobežojumu prasībām, un tām ir zems CO2 izmešu līmenis. Turklāt šie transportlīdzekļi ir pietiekami klusi, tādēļ tos var izmantot naktīs un vietās, kur nedrīkst pārmērīgi trokšņot.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Profesionālo tīrīšanas iekārtu ražotājs "Karcher" investējis 200 000 eiro jauna veikala atvēršanā Rīgā, informē uzņēmumā.

Mūkusalas ielā atklātais veikals ir otrais šī zīmola veikals Latvijā.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka kopš pirmā veikala atklāšanas Latvijā 2011.gadā uzņēmuma attīstībā investēti vairāk nekā 500 000 eiro. Kopumā tuvāko gadu laikā plānots atvērt vairākus jaunus uzņēmuma centrus Latvijā un paplašināt servisa tīklu.

"Šie ieguldījumi ir daļa no mūsu izaugsmes plāna, kura mērķis ir preču apgrozījuma divkāršošana nākamo piecu gadu laikā. "Karcher" produktus visā valstī izplata lieli mazumtirdzniecības tīkli un oficiālie dīleri, mūsu centrs piedāvā saviem klientiem pilnu izstrādājumu klāstu ar vairāk nekā 500 veidu precēm, kā arī sniedz tehniskas konsultācijas tīrīšanas jautājumos jebkurā jomā, personīgus ieteikumus par ierīču iegādi, produktu demonstrācijas un papildu garantijas," saka SIA "Karcher" valdes priekšsēdētājs Andrejs Masulis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Nota bene piekrīt atdot naudu Lietuvas armijai par pārmaksātajiem virtuves piederumiem

LETA--BNS, 13.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Nota bene ir piekritusi Lietuvas Bruņotajiem spēkiem atdot naudu par iepirkumā, kurā armija pārmaksāja astoņas reizes, iegādātajiem virtuves piederumiem, un saņemt tos atpakaļ no armijas noliktavām.

«Saprotot, ka šis jautājums kaitē pašai Lietuvas armijai un nav uzņēmuma interesēs, kompānija vienkārši piekrīt neturpināt šī jautājuma saasināšanu,» otrdien žurnālistiem Viļņā paziņoja Nota bene intereses pārstāvošais advokāts Marjus Rindins.

Viņš apstiprināja, ka uzņēmums piekrīt atmaksāt apmēram četrus tūkstošus eiro par armijai piegādātajiem virtuves piederumiem. Tomēr kompānija atteikusies pilnībā anulēt 2014.gadā noslēgto 174 tūkstošus eiro vērto līgumu par virtuves aprīkojuma iegādi, jo līgums jau esot izpildīts.

Šo līgumu puses parakstīja, izpildot iepriekš noslēgto sākotnējo līgumu par armijas lauka virtuvju priekšmetu un ierīču piegādi. Sākotnējā līguma summa ir 1,6 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Kärcher” sadarbībā ar Rīgas pieminekļu aģentūru īstenojis ikgadējo pieminekļa tīrīšanas projektu un tā ietvaros attīrīja un jaunu elpu piešķīra vides skulptūrai “Rīgai 800”, kas atrodas K. Ulmaņa gatves un Lielirbes ielas krustojumā.

Skulptūra tika atbrīvota no sāls un smilšu nosēdumiem, kā arī no izmešu piesārņojuma.

Uzņēmums pieminekļu tīrīšanas projektu realizē brīvprātīgi no saviem līdzekļiem. Vides skulptūras “Rīgai 800” tīrīšanas darbos ieguldīti vairāk nekā 2000 eiro. Savukārt kopā līdz šim uzņēmums pieminekļu tīrīšanas projektā investējis jau vairāk nekā 10 000 eiro.

“Priecājāmies par iespēju veikt tīrīšanas darbus, lai sakoptu vides skulptūru “Rīgai 800”, kas veidota kā bezgalības simbols, norādot uz Rīgas nebeidzamo attīstību. Esam gandarīti sniegt savu ieguldījumu kultūras mantojuma saglabāšanā, veltot šim procesam savu pieredzi, tehnoloģijas un resursus. Šoreiz, lai notīrītu sāls un smilšu nosēdumus, tīrīšanā tika izmantots jaudīgs benzīna augstspiediena tīrītājs ar karsto ūdeni, kā arī piemeklēti specializēti tīrīšanas līdzekļi izmešu piesārņojuma noņemšanai,” stāsta Andrejs Masulis, “Kärcher Latvija” valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Uzņēmuma valdes loceklis: Rīgā ražotie gultņi ir lētāki, bet neatpaliek izturības un kvalitātes ziņā

Māris Ķirsons, 31.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«50% Rīgā ražoto gultņu plānots realizēt Krievijā, Baltkrievijā un Kazahstānā, bet pārējos – ES tirgū,» vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Kā ziņots, investējot 15 milj. eiro, Rīgā izveidota Baltijā vienīgā gultņu rūpnīca, kurā pašlaik tiek nodarbināts 90 cilvēku, bet iecerēta vēl vienas šādas rūpnīcas izveide Rēzeknē.

«Krievijā ir gultņu ražotnes, tomēr tās nespēj apmierināt pieprasījumu pēc šādas produkcijas, tāpēc ir dārgie un izturīgie premium klases Eiropas ražotāju, kā arī daudzkārt lētākie, bet ar īsāku kalpošanas termiņu Ķīnā ražotie,» skaidro uzņēmuma valdes loceklis Vjačeslavs Jurovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ārvalstu investīciju piesaistē ir vērojamas pozitīvas tendences, kuras ietekmēs ne tikai šā gada, bet arī turpmāko gadu rādītājus, informē Ekonomikas ministrijā.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) 2021. gada pirmajos trīs ceturkšņos ir sniegusi atbalstu 31 investīciju projektam, kopējā plānoto ieguldījumu summa Latvijas ekonomikā pārsniegs 500 miljonus eiro un tiks izveidotas vismaz 2224 jaunas darba vietas.

“Neskatoties uz smago un izaicinājumiem sarežģīto gadu, mūsu uzņēmēji ir demonstrējuši izcilu sniegumu eksportā, ko ir veicinājušas arī Ekonomikas ministrijas atbalsta iniciatīvas. Vienlaikus liels fokuss bija arī investīciju piesaiste kopā ar LIAA. Jau iepriekšējā gadā, kad investīciju apjomi Eiropā kritās, spējām uzrādīt labākos rādītājus pēdējo septiņu gadu laikā. Šis gads investīciju piesaistē uzrāda vēl lielāku uzrāvienu, kur veiksmīgi nostrādāja arī valdības īstenotā politika, ieviešot “Zaļā koridora” principu prioritārajiem investīciju projektiem. Pirmajos deviņos mēnešos piesaistīto investīciju apjoms ir divas reizes lielāks kā iepriekšējā gadā, sasniedzot jau 500 miljonu eiro,” uzsver ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #1

DB, 03.01.2023

Dalies ar šo rakstu

Jāmaina paradigma: valsts kapitālsabiedrības ir nevis valsts pārvaldes sastāvdaļa, bet gan komersanti, kuri strādā (konkurē) brīvajā tirgū uz tādiem pašiem nosacījumiem kā citas privātkompānijas un spēj īstenot valsts mērķu sasniegšanu, vienlaikus veicinot ekonomisko uzrāvienu.

To intervijā Dienas Biznesam stāsta AS Latvenergo padomes priekšsēdētājs un Fiskālas disciplīnas padomes loceklis Ivars Golsts.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 3.janvāra numurā lasi:

Statistika

Lielo cerību un gavēņa gads

Tēma

Demogrāfiskās katastrofas ēnā

Pētījums

Bezbērnu nodoklis — instruments, kurš nedod rezultātu

Nodokļi

Nodokļu sistēma bez radikālām pārmaiņām, bet ar jaunām niansēm

Spēles noteikumi

Prasīs iesniegt ilgtspējas ziņojumus

Ražošana

Izkonkurē poļu un vācu ražotājus

Finanses

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

PR tīkls Centrāleiropā un Austrumeiropā MSL turpmāk oficiāli darbosies kā viens no Publicis Groupe Latvia zīmoliem, līdzās radošajai aģentūrai Leo Burnett, mediju aģentūrai Starcom un digitālajai aģentūrai Digitas.

Ar MSL zīmola ieviešanu vietējā mērogā Publicis Groupe paplašina sabiedrisko attiecību pakalpojumu klāstu Baltijas valstu tirgos.

Jānis Pencis, Publicis Groupe Latvia izpilddirektors, stāsta: "Sabiedriskās attiecības vienmēr ir bijušas mūsu sniegto pakalpojumu klāstā, un pēdējo gadu laikā esam plānojuši šo biznesa daļu attīstīt. Esmu gandarīts, ka šodien šie plāni beidzot ir īstenojušies, pateicoties paplašinātajai komandai jaunās izpilddirektores Baibas Kauliņas vadībā."

"Laikā, kad pasaule piedzīvo milzīgas pārmaiņas, sabiedrisko attiecību nozarei vienmēr ir bijusi izšķiroša loma, palīdzot zīmoliem pielāgoties pasaules dinamikai un saglabāt aktualitāti. Komunikācija ir kļuvusi daudz plūstošāka, dinamiskāka un daudzslāņaināka," komentē Baiba Kauliņa, MSL Baltics izpilddirektore.

Komentāri

Pievienot komentāru