Dienas Bizness

  • 25 sestdiena,
    februāris

    Alma, Annemarija

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8450

    USD: 1.0609

Pasaulē

Veicinās zviedru uzņēmumu zīmolu atpazīstamību  3

Katru dienu miljoniem cilvēku pasaulē lieto Zviedrijas produktus, strādā zviedriem piederošajos uzņēmumos, lai gan bieži tie nemaz nezina, ka tas nāk no Zviedrijas, raksta swedishwire.com.

Jaunzēlandes zīmolu eksperts Jaks Jans (Jack Yan) uzskata, ka Zviedrijas kompānijas varētu labāk izmantot valsts piederību, lai pastiprinātu savu zīmolu identitāti un veicinātu to pārdošanu un atpazīstamību pasaulē.

Eksperti atzīmē, ka vēl aizvien ir uzņēmumi, kas darbojoties citās valstīs cenšas savu piederību nepopularizēt, piemēram, Zviedrijas farmācijas kompānijas ASV, bieži vien mēģina vairāk savu piederību attiecināt uz ASV, nevis Zviedriju.

Tāpēc, lai to mainītu – ietekmīgas zviedru kompānijas un zīmoli starptautiskā mērogā paredzējuši stāstīt par savu piederību, lai spēcinātu zviedru zīmolus.

Jaunākās ziņas kategorijā

Atteikšanās no popmūzikas vairojusi Bulgārijas radio popularitāti

Atteikšanās no popmūzikas vairojusi Bulgārijas radio popularitāti  1

Nespējot panākt vienošanos autoratlīdzības jautājumā, Bulgārijas sabiedriskais radio BNR pārstājis atskaņot popmūziku, kas pārsteidzošā kārtā novedis pie klausītāju skaita palielināšanās. Radiostacija atteicās maksāt paaugstināto...

Reklāma