Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs Adidas prezentējis restrukturizācijas plānu, kas paredz daļu no precēm ražot Eiropā, nevis Āzijā.

Uzņēmuma vadītājs Herberts Hainers norāda, ka mēs atgriezīsim ražošanu tur, kur ir mūsu galvenie tirgi.

adidas cer, ka šīs izmaiņas palīdzēs kompānijai nodrošināt krietni ātrāku jaunu produktu pieejamību, kā arī palielinās tīro peļņu līdz 2020.gadam par 15% gadā.

Uzņēmums šādas izmaiņas iecerējis, tam cenšoties apturēt konkurenta Nike tirgus daļas pieaugumu.

adidas arī paziņoja, ka šobrīd izmēģina automatizētas ražošanas līnijas, kas paātrinātu ražošanu un nodrošinātu klientiem iespēju personalizēt savus pirkumus.

Stratēģiskais plāns arī paredz, ka uzņēmums investēs, lai piesaistītu talantīgus darbiniekus un attīstītu marketingu Losandželosā, Ņujorkā, Londonā, Parīzē, Šanhajā un Tokijā.

Kā ziņots, adidas pērn strādāja ar 490 miljonu eiro tīro peļņu, kas ir par vairāk nekā 37% mazāk salīdzinājumā ar 2013.gadu. 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra