Latvijas stikla dizaina zīmola an&angel īpašnieks SIA Angel Glass Design 2014. gadu noslēdza ar 197 000 eiro apgrozījumu, kas ir par 17% vairāk, nekā 2013.gadā, informē uzņēmumā.

Šogad uzņēmums plāno sasniegt 300 000 eiro apgrozījumu, kā arī ievērojami kāpināt eksportu. Pērn zīmols turpināja palielināt eksporta apjomus, un 54% realizētās produkcijas veidoja eksports uz Eiropas Savienības valstīm, bet vēl 6% tika pārdoti citās valstīs. Atlikušie 40% produkcijas tika realizēti Latvijā.

Pērnā gada nogalē, zīmola 10 gadu jubilejā, Rīgā durvis vēra zīmola pirmais salonveikals, kurā vienuviet ir pieejamas visas aktuālās kolekcijas.

Būtisks solis uzņēmuma attīstībā bija pērn veiktā finanšu investora piesaiste. Riska kapitāla fonda Expansion Capital Fund AIF dalība uzņēmumā un veiktie ieguldījumi sniegs plašākas iespējas ne tikai palielināt savu produktu un pakalpojumu noietu, bet arī veicināt „an&angel” produkcijas konkurētspēju eksporta tirgos.

«Pērn sekmīgi turpinājām pētīt un apgūt jaunus tirgus, arī šogad pieaugumu plānojam pamatā uz eksporta rēķina. Starp jaunajiem tirgiem, uz ko liekam lielas cerības, jāmin Apvienotie Arābu Emirāti, Indonēzija, kā arī Singapūra un Austrālija. Pavisam nesen apmeklējām vēl jauno, bet ļoti daudzsološo Maison&Objet Asia dizaina izstādi-gadatirgu, kura norisinājās Singapūrā un deva iespēju iegūt jaunus biznesa kontaktus Āzijas reģionā, » stāsta an&angel direktore Agnese Garā – Nīmane.


 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra